Het is nu vr maart 29, 2024 2:35 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Opstand april Texel 1945 
Auteur Bericht
Harro
Bericht 
ErnstJan schreef:
ten eerste: staat er volgens mij duidelijk KOMENDE week...dus niet vandaag.

...heel leuk, maar er staat ook heel duidelijk: "daar staat er al een artikel over geschreven door mij".
Daaruit trek ik de conclusie dat er over dit onderwerp al een artikel op die website staat, geschreven door jou.
Citaat:
verder kom ik nooit op het forum die ik als link heb aangegeven dus wist er ook niks over.

vaag, je komt er nooit maar weet wel blindelings die thread op dat forum te vinden.


za aug 07, 2004 3:54 pm
ErnstJan
Bericht 
ok ik bedoelde het in de zin van dat er komende week al een artikel van mij over komt te staan en dus eerder als dat andere artikel snap je?
en verder heb ik deze link als tip gekregen en heb ik hem daar neergezet zodat men weet dat ik hem al heb.

maar ik snap op zich nog steeds het probleem niet.
het zijn toch 2 verschillende websites die volgens mij helemaal niks met elkaar te maken hebben dus wat is er dan erg aan als er 2 artikkelen gaan verschijnen die over het zelfde onderwerp gaan en gemaakt door verschillende personen.


za aug 07, 2004 3:58 pm
Harro
Bericht 
Okay, das duidelijker.

Er is ook geen probleem, het viel mij alleen op dat de twee websites in tijd van een dag met de aanzet tot het schrijven van een artikel over exact hetzelfde onderwerp komen.


za aug 07, 2004 4:00 pm
ErnstJan
Bericht 
ja das mischien wel toevallig, vooral over zoon onbekend onderwerp :mrgreen:
maar ik ben al een poosje bezig met dit onderwerp. en ben niet op het idee gezet door dat andere forum..


za aug 07, 2004 4:02 pm
Harro
Bericht 
Das inmiddels zonneklaar 8) (dus dan maar even een zonnebril opgezet)

DE kenner bij uitstek is overigens Alan Newark. Die heeft hier zijn levenswerk van gemaakt. Bezocht zeer vaak het eiland en hij keerde zelfs terplaatse de Russische archieven ondersteboven. Ooit sprak ik voor hem met mijn grootvader (die in een groep Buitenlandse dwangarbeiders zat die de Elbe overmocht in ruil voor Russen uit de Amerikaanse zone. Waarschijnlijk in ruil voor de overlevende Georgiërs, met wie het slecht afliep onder Stalin). Ik heb alleen geen idee waar Alan gebleven is.


za aug 07, 2004 4:08 pm
IA002
Bericht 
Ten eerste:-

Citaat:
daar staat er al


Je doet m.i. voorkomen of je het verhaal dat, zoals je eerst aangaf, op verzoek gaat her-schrijven, en nu zo blijkt dat er nog helemaal geen verhaal over Texel is gepubliceerd....

Ten tweede:- zie mijn ten vierde!

Ten derde:- Dat is wel héél toevallig maar dat kan natuurlijk

Ten vierde:- waarom zet je de inhoud van dat ooggetuigen verslag niet gewoon op het andere forum... (of op beide forums) Zoals je al aangeeft
Citaat:
meer mensen weten meer dan 1, dus misschien hebben anderen hier nog weer andere info over.
:D


za aug 07, 2004 4:12 pm
IA002
Bericht 
Oeps, in de tussentijd staan er al weer diverse andere berichten.... Heren, niet zo snel...


za aug 07, 2004 4:16 pm
ErnstJan
Bericht 
Pietje schreef:
Ten eerste:-

Citaat:
daar staat er al


Je doet m.i. voorkomen of je het verhaal dat, zoals je eerst aangaf, op verzoek gaat her-schrijven, en nu zo blijkt dat er nog helemaal geen verhaal over Texel is gepubliceerd....

Ten tweede:- zie mijn ten vierde!

Ten derde:- Dat is wel héél toevallig maar dat kan natuurlijk

Ten vierde:- waarom zet je de inhoud van dat ooggetuigen verslag niet gewoon op het andere forum... (of op beide forums) Zoals je al aangeeft
Citaat:
meer mensen weten meer dan 1, dus misschien hebben anderen hier nog weer andere info over.
:D


ik heb of ga niks herschr(e)ijven.
zoals ik al zie ik zit op dit forum en niet op dat andere dus zet ik het hier neer, nouja op een site van stiwot. dus dat is de reden dat ik het hier neer zet.
en ja dan zeggen ze nog dat toeval niet bestaat he?


za aug 07, 2004 4:16 pm
ErnstJan
Bericht 
Pietje schreef:
Oeps, in de tussentijd staan er al weer diverse andere berichten.... Heren, niet zo snel...


of eerst alles lezen en dan pas reageren... :D

sorry maar ik hoop dat het nu duidelijk is vind het jammer dat er zo vel gereageerd word op volgens mij een leuk idee.


za aug 07, 2004 4:18 pm
IA002
Bericht 
Citaat:
of eerst alles lezen en dan pas reageren


dat ging niet omdat jullie te snel gingen...

publiceer je die brief dan op dit forum, of hou je die voor je zelf (je wil wel dat andere jouw aan info helpen... - dan moet het wel van 2 kanten komen...) :mrgreen: (hé leuke smile!)


Laatst bijgewerkt door IA002 op za aug 07, 2004 4:31 pm, in totaal 1 keer bewerkt.



za aug 07, 2004 4:19 pm
ErnstJan
Bericht 
waarom zou ik die brief op dit forum zetten als hij komende week als artikel op go2war2.nl verschijnt? dat is toch een site waar die het best tot zijn recht komt.


za aug 07, 2004 4:21 pm
IA002
Bericht 
dat bedoel ik dus: je wil wel info van andere hebben, maar wil zelf niet jouw info al geven (mogelijk dat andere de orginele inhoud anders inschatten dan dat jij straks in dat artikel zet - of citeer je die brief)


za aug 07, 2004 4:24 pm
IA002
Bericht 
waarom komt die brief hier of op dat andere forum niet tot zijn recht?


za aug 07, 2004 4:26 pm
ErnstJan
Bericht 
ik heb die brief letterlijk als artikel op die site gezet. en ik vraag voor een meer algemeen artikel over de hele opstand informatie aan de mesnen van dit forum...
(dus er staat snel een brief met ooggetuigen verslag op de site en over een poosje komt er een ander artikel op de site, hopelijk is het nu duidelijk?)


za aug 07, 2004 4:26 pm
IA002
Bericht 
Citaat:
ik heb die brief letterlijk als artikel op die site gezet


Dus hij staat er al op?


za aug 07, 2004 4:27 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group