Het is nu vr maart 29, 2024 2:23 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Crisbecq en Azeville 
Auteur Bericht
Dennis
Bericht 
Over Crisbecq, ik ben er afglopen week geweest en het is nu zeker de moeite waard, 2 jaar terug waren alleen de bunkers zichtbaar toen ik daar was. Nu waren er een hoop platforms vrijgemaakt, waar 210 en 155 mm kanonnen in hebben gestaan, ook deze waren van het type SKODA, net zoals de Merville bunkers.
ook het type bunkers waren leesbaar, misschien dat iemand het wil weten, het type regelbau:
Casemate type R683
type R501
type R622
type R502
type R134
type R621
Hier waren ook nog een hoop kleine bunkers, maar het is Franse tekst wat ik heb, dus die moet ik eerst vertalen.
Op de volgende site is het nog niet zo goed te zien, welke bunkers er lagen, wel de bovenzijdes daarvan, al deze bunkers waar je het topje van kan zien op deze site, zijn nu dus wel zichtbaar, heel erg boeiend. de site:
http://www.bunkersite.com/


za sep 04, 2004 6:16 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group