Het is nu do maart 28, 2024 4:02 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Vernieuwde STIWOT website online! 
Auteur Bericht
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht Vernieuwde STIWOT website online!
De afgelopen maanden heeft STIWOT niet stil gezeten. Na maanden van teksten schrijven, ontwerpen en sleutelen aan de techniek is het dan eindelijk zover. Wij willen u bij deze dan ook graag de totaal vernieuwde STIWOT Website op www.stiwot.nl presenteren!

Afbeelding

STIWOT wil u met deze website informeren over de doelstelling, de activiteiten, de medewerkers en de geschiedenis van STIWOT. Tevens vindt u hier informatie over de wijze waarop u ons als medewerker, donateur of sponsor kunt steunen in onze werkzaamheden en houden wij u op de hoogte van het laatste STIWOT Nieuws.

Daarnaast heeft u de STIWOT Nieuwsbrief een half jaar lang moeten missen maar ook deze is weer helemaal terug. Naast de STIWOT website is de STIWOT Nieuwsbrief voor ons de manier om Tweede Wereldoorlog geïnteresseerden te informeren over actuele zaken die met STIWOT en de Tweede Wereldoorlog te maken hebben. In de Nieuwsbrief kunt u naast allerlei nieuwsitems ook berichten vinden die specifiek met onze donateurs te maken hebben, uitslagen van een quiz, aanbiedingen van onze sponsoren en partners of de datum voor de eerstvolgende STIWOT Meeting. Kortom, met de STIWOT website en nieuwsbrief bent u altijd actueel op de hoogte. Aanmelden kan vanaf dit moment op de vernieuwde STIWOT website en de eerste editie verschijnt binnenkort!


do mei 17, 2007 4:06 pm
Profiel
Frank
Bericht Re: Vernieuwde STIWOT website online!
BELANGRIJK STIWOT NIEUWSBRIEF NIEUWS

Vanwege wetgevingen op het gebied van spam en een nieuw STIWOT beleid m.b.t. spam zullen alle STIWOT Nieuwsbrief abbonnees uit onze lijst verwijderd worden. Indien u alsnog de STIWOT Nieuwsbrief wil ontvangen dient u zich opnieuw aan te melden.

Opnieuw aanmelden STIWOT Nieuwsbrief http://www.stiwot.nl/newsletter.asp

Afbeelding


do mei 17, 2007 4:57 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Ik kan niets anders zeggen dan dat het er heel puik, gaaf, netjes, mooi en professioneel uitziet.
Hulde aan iedereen die hier aan heeft gewerkt.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


do mei 17, 2007 5:10 pm
Profiel WWW
Avatar gebruiker
Frank M

Geregistreerd:
vr dec 23, 2005 9:43 pm
Berichten: 1168
Woonplaats: Ommen
Bericht 
Helemaal top mannen! Alle uren die er in zijn gestoken, zie je ook weer terug!

_________________
"..geef me tien jaar; u zult Duitsland niet meer herkennen.." Adolf Hitler

Avatar: mijn huis met op de voorgrond gevangenen uit kamp Erika.


vr mei 18, 2007 12:47 pm
Profiel WWW
John S.
Bericht 
Ik ben net terug van vakantie en heb meteen een blik geworpen op de nieuwe site.

In een woord: geweldig !

Mijn complimenten !!!


vr mei 18, 2007 8:49 pm
Pieter F
Bericht 
De vernieuwde site ziet er inderdaad indrukwekkend uit!


za mei 19, 2007 9:42 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group