Het is nu do maart 28, 2024 3:29 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 14 berichten ] 
Nieuw design Go2War2.nl 
Auteur Bericht
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht Nieuw design Go2War2.nl
Sommige zullen het misschien al gemerkt hebben, maar vandaag is er een nieuw design op Go2War2.nl ingevoerd. Het nieuwe design behouwt de rustige uitstraling als voorheen maar biedt ook een betere aansluiting bij de huisstijl van STIWOT. Het verschil tussen de twee is mooit te zien in het onderstaande plaatje.

Afbeelding

Naast het design zijn er nog een groot aantal kleinere zaken aangepast, dit zal de gemiddelde gebruiker echter niet zo opvallen. Deze veranderingen hebben dan ook vooral een meer technische aard.

Het kan er wel voor zorgen dat er op bepaalde plekken op de site een fout ontstaat of dat er iets niet helemaal lekker in het design zit. We vragen dan ook iedereen om dit soort onvolkomenheden te melden. Gelieve bij deze meldingen wel aan te geven welke browser je gebruikt.

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


za okt 13, 2007 4:06 pm
Profiel WWW
M@RIO
Bericht 
Het nieuwe design ziet er prima uit! Complimenten!


za okt 13, 2007 4:25 pm
George S. Patton
Bericht 
M@RIO schreef:
Het nieuwe design ziet er prima uit! Complimenten!
Ziet er erg mooi en modern en strak uit!!!!


za okt 13, 2007 7:31 pm
Pieter F
Bericht 
Absoluut! Mooi strak en modern! :wink:


za okt 13, 2007 8:11 pm
Avatar gebruiker
Frank M

Geregistreerd:
vr dec 23, 2005 9:43 pm
Berichten: 1168
Woonplaats: Ommen
Bericht 
Hier nogmaals mijn complimenten voor de heren!

_________________
"..geef me tien jaar; u zult Duitsland niet meer herkennen.." Adolf Hitler

Avatar: mijn huis met op de voorgrond gevangenen uit kamp Erika.


zo okt 14, 2007 6:46 pm
Profiel WWW
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Soms duurt het even, maar het komt altijd heel erg goed ;). Wederom een mooie prestatie!


zo okt 14, 2007 7:01 pm
Profiel
muncio
Bericht 
complimenten :wink:


wo okt 17, 2007 3:27 pm
John S.
Bericht 
Nice !!!


wo okt 17, 2007 3:30 pm
sky
Bericht 
ziet er goed uit, opmerking, home rechts is te klein en zou het logo van go2war2 clickable maken verwijzend naar home. Men doet toch sneller dan naar home gaan, zeker als deze in de rechter kolom is weergegeven,( bezoeker kijkend op site zoekt daar niet snel naar, wil gewoon snel naar home kunnen) verder is ie nice.

Sorry moet ook even vanuit proffesioneel oogpunt kijken, 8)


wo okt 17, 2007 4:14 pm
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
Hebben we het intern ook al over gehad, ik heb toen besloten om het niet te doen omdat onze andere sites het ook niet hebben en ik niet (of niet veel) wilde aanpassen aan de onderhuidse structuur. Anyway... toch maar ff ingebouwd :wink:

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


wo okt 17, 2007 6:58 pm
Profiel WWW
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Whaha :mrgreen:. Hulde!


wo okt 17, 2007 7:24 pm
Profiel
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Heel mooi,
ps volgens mij kan ik al heel lang op een ander project, ww2Awards op de header klikken, het logo van de site om naar de homepage te gaan :wink:

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


wo okt 17, 2007 8:10 pm
Profiel WWW
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
Ik ben hier gewoon complete gesprekken in drievoud aan het voeren. Dan maar hier zodat iedereen het kan lezen. AW is anders omdat deze, in tegenstelling tot ST, STR, OM en WM, niet in de nieuwe design rondes zijn meegenomen :wink:

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


wo okt 17, 2007 9:33 pm
Profiel WWW
sky
Bericht 
Jeroen schreef:
Hebben we het intern ook al over gehad, ik heb toen besloten om het niet te doen omdat onze andere sites het ook niet hebben en ik niet (of niet veel) wilde aanpassen aan de onderhuidse structuur. Anyway... toch maar ff ingebouwd :wink:



Toch maar wel:) mooi , toch nette job met de nieuwe site. blij ik je nog wat input heb kunnen geven :)


do okt 18, 2007 3:26 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 14 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group