Het is nu di apr 16, 2024 4:39 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Wie kan mij helpen hoe plaats ik een foto ? 
Auteur Bericht
Dominic
Bericht Wie kan mij helpen hoe plaats ik een foto ?
:idea: :?: Graag wil ik weten hoe je met [img] hier een foto op plaatst bij je uileg wie kan mij hierbij helpen voor een woordje uitleg alvast bedankt.


Laatst bijgewerkt door Dominic op wo apr 14, 2004 7:19 pm, in totaal 2 keer bewerkt.



wo apr 14, 2004 6:48 am
Teije
Bericht 
Ja, ik zal je wel even helpen :D
Het plaatsen van een foto is niet erg moeilijk. Stel, de foto die je wil plaatsen is http://www.go2war2.nl/artikel-afb/phoney_01101_1g.jpg (de URL van de afbeelding). Je plaatst eerst de tag [ img ], plakt daar vervolgens de URL achter, en je sluit af met [ /img ] (beiden zonder de spaties).
Het resultaat: Afbeelding

Mocht je hier nog meer vragen over hebben dan beantwoord ik ze graag...


wo apr 14, 2004 10:37 am
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11906
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Als je een eigen foto wilt plaatsen, zal je die dus eerst ergens op een website moeten plaatsen of laten plaatsen en dan vervolgens die URL intikken.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


wo apr 14, 2004 2:45 pm
Profiel WWW
Dominic
Bericht 
:?: Ja bedankt maar hoe plaats ik hem net zoals deze foto hier op de pagina vanvoor ?


wo apr 14, 2004 7:20 pm
Teije
Bericht 
Wat bedoel je?


wo apr 14, 2004 8:24 pm
Avatar gebruiker
Jeroen Niels

Geregistreerd:
do apr 01, 2004 6:58 pm
Berichten: 684
Woonplaats: Arnhem
Bericht 
Wat ik al wel gemerkt heb, vooral op het oude forum, is dat foto's afkomstig van Geocities niet weer worden gegeven. Weet iemand hoe dat kan, en of ik daar wat aan kan doen, buiten dat ik het op een andere site plaats natuurlijk...

Jeroen Niels

_________________
Jeroen Niels
Projectleider STIWOT Reizen
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)


wo apr 14, 2004 9:05 pm
Profiel WWW
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Schijnt een beveiliging van Geocities te zijn. Zal er wel voor bedoeld zijn om niet op je eigen site iemand anders zijn bandbreedte te gebruiken......


wo apr 14, 2004 9:37 pm
Profiel
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11906
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Dominic, je kan hier niet een foto plaatsen. Je zal een foto op een website moeten zetten of laten zetten. Het adres van die foto wat dan in je balkje achter adres in internet explorer staat moet je kopieren in de topic. Wil je een plaatje links hebben, dat noemt men een avatar, dan moet je die link plaatsen in je profiel.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


do apr 15, 2004 7:44 am
Profiel WWW
Hans
Bericht 
Kan en wil iemand in het kort even uitleggen hoe je een foto kan verkleinen naar de vereisten die gelden op ons forum ? Alvast bedankt !


vr jul 09, 2004 6:59 am
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
In XP wordt een foto volgens mij standaard geopend in een windows-viewer. Wanneer je dit gedaan hebt klik je met de rechter-muisknop op de foto. De derde optie van boven is "resize pictures", deze optie kies je. Vervolgens kies je in het pop-up scherm "advanced". Kies de optie "custom" en voer hier 100 bij 100 in en kies "ok". Je foto is nu verkleind tot het benodigde formaat. Ook het aantal kb's zal in de meeste gevallen zodanig zijn afgenomen dat je de foto op het forum kan plaatsen.

Is dit een beetje duidelijk?


vr jul 09, 2004 8:46 am
Profiel
Hans
Bericht 
Barry, duidelijker kun je het niet uitleggen. Straks eens kijken of dit voor een a-techneut ook zo makkelijk uit te voeren is :wink: Barry, bedankt !


vr jul 09, 2004 8:48 am
Hans
Bericht 
Barry sorry, maar iets gaat er bij mij niet goed :? Het gaat volgens mij al verkeerd bij 'het standaard openen in een windows-viewer'. Als ik op een foto klik met de rechter muisknop krijg ik een heleboel opties, behalve 'resize pictures'.


wo jul 14, 2004 8:38 am
Bart Geraerts
Bericht 
Ik zou Photoshop of iets dergelijks gebruiken om een foto (waaronder mijn avatar ook) te resizen en/of te bewerken. Het is een kleine moeite voor me :)


wo jul 14, 2004 9:46 am
admin

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 8:01 pm
Berichten: 160
Bericht 
Hans schreef:
Barry sorry, maar iets gaat er bij mij niet goed :? Het gaat volgens mij al verkeerd bij 'het standaard openen in een windows-viewer'. Als ik op een foto klik met de rechter muisknop krijg ik een heleboel opties, behalve 'resize pictures'.


Die zit er naar mijn mening ook niet in... weet niet waar Barry dit vandaag heeft :D

Bart Geraerts schreef:
Ik zou Photoshop of iets dergelijks gebruiken om een foto (waaronder mijn avatar ook) te resizen en/of te bewerken. Het is een kleine moeite voor me :)


Dat gaat inderdaad het makkelijkst, maar dan moet je het wel hebben, om het speciaal aan te schaffen voor een avatar is ook wat duur hè.
Ik zoek nog naar een goede (en een andere dan de Paint) optie...

_________________
a.k.a. Jeroen


wo jul 14, 2004 10:21 am
Profiel WWW
IA001
Bericht 
Je kan het ook aan iemand vragen die photosoep heeft zoals Bart, ik en misschien nog wel meer mensen. :wink: :wink:


wo jul 14, 2004 10:29 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group