Het is nu do maart 28, 2024 5:51 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
NormandyinScale - Duitse en Amerikaanse Reproducties 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker
Gerd

Geregistreerd:
za mei 22, 2004 10:36 am
Berichten: 1133
Woonplaats: Tollembeek, België
Bericht 
Leuk als mensen wat belachelijke beschuldigingen in het wilde weg zitten te roepn ipv eerst eens rond te kijken:
http://www.tweede-wereldoorlog.nl/forum ... php?t=5758

[Edit Gerd]Ah, Spitfire was me al voor[/Edit]


za jun 10, 2006 2:02 pm
Profiel
gefreiter robin
Bericht 
ok gelukkig, vond het al een beetje belachelijk! Gisteren stond het op dit forum dacht ik, dus voor mij niet zo belachelijke opmerking Gerd. Maar uiteraard wilde ik er reacties mee uitlokken. mijn excuses voor mijn voorbarige beschuldiging!


za jun 10, 2006 2:16 pm
Panzermeyer
Bericht 
Waar ik van baal is dat er geen onderscheidingstekens en symbolen op de Duitse uniformen zijn, dit weerhoudt me ervan om zoiets te kopen. Ten eerste heb ik namelijk geen idee waar je die insignes dan wel kunt kopen en ten tweede lijkt het me onpraktisch om iets te bestellen waar nog de helft bij moet..

Ook die Stahlhelm bijvoorbeeld, hij is groen en er zit verder niks op. Het heeft daardoor weinig tot geen authentieke waarde. De hedendaagse politieke-correctheid is te ver doorgeschoten. Correct me if i am wrong. Overigens plaats ik nu slechts een kritische noot en moet het niet opgevat worden om NormandyInscale af te zeiken.


za jun 10, 2006 5:08 pm
gefreiter robin
Bericht 
Kijk voor insignes en helm decals op www.the-bunker.com


za jun 10, 2006 5:11 pm
IA002
Bericht 
Misschien was het handig geweest als ze even hadden aangegeven waar naartoe het was verplaatst... Overigens mag hier alleen positieve info gegeven worden (het liefst door de verkoper zelf!).... Inderdaad een vorm van censuur.... Bevalt het hun niet... dan verplaatsen ze het gewoon...

http://www.tweede-wereldoorlog.nl/forum ... php?t=5758

Ik durf eigenlijk hieronder geen reactie meer te geven op vragen waar mensen 'iets 'kunnen kopen dus ik stel voor dat we dit dan ergens anders voortzetten....... Klik op de link


http://www.tweede-wereldoorlog.nl/forum ... php?t=5758


za jun 10, 2006 5:22 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Pietje schreef:
Mischien was het handig geweest als ze even hadden aangegeven waarnaartoe het was verplaatst...

Ik had een post onderaan het verplaatste deel gehangen zodat het topic bovenaan in de lijst met laatst gewijzigde topics terecht zou komen. Ik dacht dat dat voldoende zou zijn maar nu is het inderdaad helemaal duidelijk :wink:. Overigens zal NormandyinScale jullie naast dit topic op het forum ook via de STIWOT Nieuwsbrief op de hoogte blijven houden van de ontwikkelingen.

Het evenement Santa Fe waarop NormandyinScale op 25 juni aanwezig zal zijn heeft overigens ook een website:
- http://www.santafe-online.nl/


za jun 10, 2006 9:39 pm
Profiel
NormandyinScale
Bericht Reactie onderscheidingen e.d. op duitse uniformen
Geachte aanwezigen,

De reden dat wij de insignes achterwegen laten is dat de nederlandse wet dit eigenlijk niet toestaat.

Daarom kiezen wij ervoor om onze kleding zonder insignes te verkopen.

Op onderstaande link verkopen ze ook dit soort insignes voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.

http://www.waffen-ss.no/

Groet,
Rob


zo jun 11, 2006 10:09 pm
-Spitfire-
Bericht 
Mag dat dan wel van de Nederlandse wet?


ma jun 12, 2006 5:03 pm
NormandyinScale
Bericht 
Zover ik weet mag dat wel. Ik weet alleen als men met deze insignes in het openbaar komt, de desbetreffende tekens afgeplakt dienen te worden.

De reden dat NormandyinScale kiest voor de verkoop zonder insignes is het feit dat elke bestelling door de douane gecontroleerd word. En als ondernemer kan dat wat problemen opleveren.
Ik heb het nog niet aan den lijve ondervonden, maar wil me behoeden hiervoor.

Daarom stuur ik de geiinteresseerden door naar deze link. Prive heb ik daar namelijk ook mijn insignes gekocht met tevredenheid.

Groet,
Rob


di jun 13, 2006 8:23 am
Raccoon
Bericht 
Ik zie hier en daar groene schakeringen bij de SS smog-vest met het oranje camouflage patroon :?


za sep 02, 2006 8:02 pm
C. Works
Bericht 
Sorry, maar ik vind toch nergens een knopje om de prijslijst te vinden :?


zo sep 03, 2006 12:49 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Producten staan tegenwoordig ook op de WO2Shop:
- www.wo2shop.nl


zo sep 03, 2006 3:09 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group