Het is nu vr maart 29, 2024 2:51 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Graf Rudolf Hess geruimd 
Auteur Bericht
yoeri
Bericht Re: Graf Rudolf Hess geruimd
of ze blijven gewoon komen, ondanks het ruimen van het graf


vr aug 12, 2011 6:56 pm
sauerkraut
Bericht Re: Graf Rudolf Hess geruimd
[quote="Ries"][quote="Marius Peter"][quote="sauerkraut"]

Nou, dan heb jullie het mis. Ieder jaar worden op 22 april, de verjaardag van Hitler, honderden kaarsen bij het graf van zijn ouders geplaatst. quote]

Dan zijn ze op 22 april wel te laat, want Adolfus' verjaardag is al op 20 april.


vr aug 12, 2011 7:10 pm
Ries
Bericht Re: Graf Rudolf Hess geruimd
sauerkraut schreef:
Ik heb geen persoonlijke waarneming gedaan, maar heb me laten leiden door een
oude kennis die daar in de buurt woont en die weet waar ze het over heeft.


Het is geen eigen waarneming. Het is een uitspraak van iemand die ik in Leonding leerde kennen, hij woont vlak bij de begraafplaats. De man helpt me met het uitzoeken van wat gegevens. Toen ik vertelde dat ik hem t.z.t. in een dankwoord wil vermelden schrok hij zich dood. Het onderwerp Hitler ligt daar nog steeds heel gevoelig en er leven ook in dat plaatsje nogal wat onderhuidse pro-nazisentimenten. Vandaar dat hij absoluut anoniem wil blijven.

Ik haalde 20 en 22 april inderdaad door elkaar. 22 april 1915 is de datum waarop de eerste gasaanval bij Ieper plaatsvond, een ander onderwerp waar ik nogal in geïnteresseerd ben. Het overkomt me wel meer.


vr aug 12, 2011 9:42 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group