Het is nu vr maart 29, 2024 8:58 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vraagje NVA 
Auteur Bericht
Linsey
Bericht 
Zijn er eigenlijk veel meisjes aangesloten op dit forum? Want dit wordt inderdaad meer bestempeld als een mannenwereld....


wo jun 30, 2004 6:45 pm
Desiree
Bericht 
3 meisjes/ vrouwen, waarvan ik het zeker weet en die posten. Buiten mij en jou om.


wo jun 30, 2004 6:47 pm
Leo
Bericht 
Binnen een tiental jaren zullen er geen veteranen van Wo2 nog in leven zijn.
Laat ons aan deze kranige oudjes bewijzen dat hun inspanningen niet tevergeefs zijn geweest.

...-


wo jun 30, 2004 7:09 pm
Bart Geraerts
Bericht 
Amen nightwalker, volledig mee accoord, i'm keeping the memory alive as well... zij het dan onder de grond...


wo jun 30, 2004 7:36 pm
Desiree
Bericht 
Ik sluit me uiteraard aan. They can't be forgotten!!!


wo jun 30, 2004 7:39 pm
Linsey
Bericht 
Zeker en vast Nightwalker!


wo jun 30, 2004 7:39 pm
Bart Geraerts
Bericht 
Maar helaas, in deze 'drukke' wereld zijn er steeds minder en minder mensen die zich bezighouden met dit onderwerp, dat wij als hobby hebben. En dit is zeer jammer, ik hoop toch nog dat binnen een paar generaties er nog altijd mensen en organisaties zijn die de herinneringen doorgeven.

Indeed Desiree, they can't be forgotten...

:)


wo jun 30, 2004 7:46 pm
Leo
Bericht 
Daarom dient ook Uw fort , Bart en het speelt geen rol HOE het ondergegaan is, wel de omstandigheden waarin de verdedigers zich konden ontplooien,en hoe ze konden antwoorden op een berekende agressieve aanval. Ten slotte was het een puinhoop van aan de Maas tot achter de Leie en verder.
Ik kan me goed inleven in zulke situatie...Ondergronds,klamme kedij,beschimmeld brood,vochtige dekens en de toemalige militaire disipline.
Maar toch deden ze het !!!!

...-


vr jul 02, 2004 11:16 am
Leo
Bericht 
Des, Marloes, Linsey en de andere,
Wo2 is iets dat ons allen aanbelangd,zowel man als vrouw.We kunnen alleen maar gezamelijk voorkomen dat zoiets nog eens gebeurt. Tijden veranderen ,hoor.
Daarom reken ik ook op jullie mening,

...-


vr jul 02, 2004 12:02 pm
Bart Geraerts
Bericht 
Het maakt inderdaad niet veel uit of je nu man, vrouw, jongen, meisje bent, zolang de herinnering voortleeft.


vr jul 02, 2004 12:21 pm
ErnstJan
Bericht 
waar ik wel bang voor ben is dat als men dit soort dingen gaat vergeten dat het weer gaat gebeuren. als je kijkt naar de geschiedenis dan zie je steeds een golfbeweging net zoals met stemmen eerst links en vanzelf gaat men naar rechts en naar een poos weer links.....

(maar goed dit zal wel offtopic zijn)


zo jul 18, 2004 11:12 pm
Bart Geraerts
Bericht 
Niet helemaal. Als er zich niemand meer in verdiept, in de geschiedenis, dan zal deze zich toch weer gaan herhalen. En als ik even mijn eigen zegje mag doen: met personen zoals bush en blair zijn we al aardig op weg :roll:


zo jul 18, 2004 11:19 pm
ErnstJan
Bericht 
daar ben ik het wel mee eens. vooral bush vind ik een hele enge man.
maar als je kijkt in mijn vriendengroep(nou is die niet supergroot) daar heeft niemand interesse voor de oorlog en als ik er over begin(zoals met de battletour arnhem) dan hebben ze echt zoiets van onee komt hij weer met saaie verhalen.

ik heb echt zoiets van: dankzij die mensen(al dan niet de gevallende) hebben wij onze vrijheid. Anders spraken we nu of Duits of Rusisch(denk dat dat een grote kans op geweest is),hoewel de russen dan onze bevrijders geweest zouden zijn best raar eigenlijk als je daar bij nadenkt....


zo jul 18, 2004 11:24 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group