Het is nu vr maart 29, 2024 10:17 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
"Brits leger martelde in 1946 Duitse ‘communisten’" 
Auteur Bericht
gefreiter robin
Bericht 
Ik kan Frundsberger's reactie wel begrijpen, ik vind ook dat sommige gebruikers op dit Forum eerder graag op kleinerende wijze willen verbeteren ipv op volwassen manier discussies voeren. Maargoed, on topic maar weer (?)


di apr 11, 2006 2:18 pm
Avatar gebruiker
Frank M

Geregistreerd:
vr dec 23, 2005 9:43 pm
Berichten: 1168
Woonplaats: Ommen
Bericht 
Ik had hier een heel verhaal getyped, maar die heb ik maar weer weg gehaald omdat ik denk dat het enigzins ongepast was om op die manier iets op te schrijven. De strekking was in ieder geval dat ik me soms nogal boos kan maken over HOE bepaalde dingen gezegd worden. De post van Frundsberger is op zich prima, beetje ouwe koeien gezien de nieuws topics, maar toch. Alleen valt tussen de regels door iets te lezen en daar baal ik van, zeker als ik verderop lees dat de informatie die hij geeft (met opzet?!?) niet correct is. Wees dan een vent en zeg het hardop (wat je ECHT denkt), want dan kunnen we in ieder geval een echte discussie voeren in plaats van dit heen en weer geduw.. Jammer :!:

_________________
"..geef me tien jaar; u zult Duitsland niet meer herkennen.." Adolf Hitler

Avatar: mijn huis met op de voorgrond gevangenen uit kamp Erika.


di apr 11, 2006 2:43 pm
Profiel WWW
97Th Division
Bericht 
Volgens mij liggen onderwerpen als deze voor iedereen verschillend qua mening over of het nou rechtvaardig was of niet.Ik meen dat hierover nooit iedereen het eens zal zijn dus om nou de Britten beschuldigen of toch te zeggen de Duitsers zijn begonnen ligt voor iedereen verschillend.Oorlog brengt het slechtste in mensen naar boven en daar ik denk dat misschien wel andere mensen hiermee zullen eens zijn.frundsberger volgens mij heeft niemand het op jou gemunt maar is ook ieders mening anders en is er een discussie dat heet ook zo en dit is niet aanvallend voor jou bedoeld hoor :!: :wink:


di apr 11, 2006 3:18 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group