Het is nu do maart 28, 2024 1:42 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 101 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Een gewone oorlogsmisdaad? 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 
Nee, ik zal nooit zeggen dat je moet vertrekken of dat het beter voor je zou zijn. Ik reageer op je post, duidelijkheid is enorm belangrijk! We komen hier met z'n allen voor ons plezier. We moeten hier op een gezonde manier met elkaar omgaan. Daarbij moeten we zeker elkaars waardigheid in het oog houden. Er is niemand die hier van jou de "zwarte piet" probeert te maken.

Iets wat heel belangrijk is op fora is: lezen, lezen en nog eens lezen. Een fout kan er tijdens vlug of onzorgvuldig lezen erg snel insluipen.

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


ma aug 14, 2006 12:38 pm
Profiel
FreddyB
Bericht 
ja maar op het moment dat ik dus een stukje duidelijkheid tracht te verschaffen krijg je dus dit soort taferelen...
Citaat:
Er is niemand die hier van jou de "zwarte piet" probeert te maken.

jammer genoeg komt het wel zo op me over....


ma aug 14, 2006 12:50 pm
John S.
Bericht 
Kevin schreef:

Citaat:
Ik zou persoonlijk ook veel liever "eikel" genoemd worden, dan dat ik word afgeschilderd als onbetrouwbaar.



Allemaal leuk en aardig kevin, maar ook het woordje Eikel hoort op dit forum niet thuis ! Dus is het (vooral als projectleider van Stiwot) niet kies om dit soort uitspraken te doen. Wij zijn hier niet om een wedstrijdje met elkaar te houden.


ma aug 14, 2006 12:52 pm
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 
Ik hoop dat Jumpmaster de achterliggende discussie niet vergeet. Overigens komt Kevin hier niet om zijn functie als projectleider uit te oefenen. Ik snap dus niet waarom die toevoeging zo noodzakelijk is. Jammer dat er toch weer persoonlijke opmerkingen komen.

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


ma aug 14, 2006 1:04 pm
Profiel
John S.
Bericht 
Egbert, ik snap best dat je je Stiwot- maatje in bescherming wilt nemen. Dat respecteer ik ook. Maar de opmerking van Kevin, was duidelijk gekleurd (in het voordeel van Harro) en gooide wat mij betreft olie op het vuur. Ik denk dat Harro en Freddy het in principe met elkaar eens waren, maar dat de kaders en de vorm van de discussie e.e.a. spaak hebben doen lopen. Een communicatieprobleem dus...Hieraan zijn dus beiden 'schuldig'. als ik dan zie dat Kevin het gebruik van scheldwoorden probeert te rechtvaardigen dan vind ik dat ik daar de vrijheid in heb om daar iets over te zeggen. Als jij dat een persoonlijke aanvalt noemt, vind ik dat ook prima. Wat mij betreft even goede vrienden :wink: .

Het enige wat ik met mijn post wilde zeggen is dat ik vind dat Kevin had moeten zeggen: het gebruik van scheldwoorden op dit forum is in geen enkel geval te billijken !!!


Maar misschien dat ook ik niet duidelijk genoeg ben geweest.


ma aug 14, 2006 1:15 pm
FreddyB
Bericht 
jongens hou er nu maar over op he.. nu gaan we dus gewoon verder maar dan met andere woorden door anderen die dan naar andermans oren anders geschreven hadden moeten zijn (dat is wel heel vaak het woord ander voor 1 zin :lol: )... zo word het dus nooit wat he. :wink:


ma aug 14, 2006 1:25 pm
John S.
Bericht 
Wat mij betreft: ontopic. Ik denk dat Egbert / Kevin en ik wel eea wel verder via PM kunnen bespreken, mocht daar behoefte aan zijn.


ma aug 14, 2006 1:31 pm
Staf
Avatar gebruiker
Kevin

Geregistreerd:
za maart 27, 2004 7:12 pm
Berichten: 6994
Bericht 
Nee, Harro is over de schreef gegaan door FreddyB een eikel te noemen. Als je mijn berichtgeschiedenis doorleest zul je zien dat ik wel de laatste ben die het gebruik van scheldwoorden zal rechtvaardigen.

Wat ik alleen wil benadrukken is dat ik het persoonlijk een grotere belediging zou vinden als men mij onbetrouwbaar zou noemen. Ik rechtvaardig het scheldwoord absoluut niet, maar ik vind het persoonlijk veel erger om iemand als onbetrouwbaar af te schilderen terwijl daar eigenlijk geen enkele grondige reden voor is. Dat is bij Harro ook duidelijk in het verkeerde keelgat geschoten en dat vind ik heel herkenbaar. Het is niet eerlijk om Harro nu enkel te beoordelen aan de hand van dat ene scheldwoord, want daaraan ging duidelijk een geschiedenis vooraf.

Ook hiervoor geldt overigens dat er beter gelezen moet worden, want ik schreef namelijk al: "Dat je word uitgescholden is inderdaad helemaal niet netjes".

_________________
Hoofdredacteur Artikelen TracesOfWar.com
STIWOT (Stichting Informatie Wereldoorlog Twee)

Schrijver van:
* Oorlogszone Zoo
* De boodschapper uit de hel
* Een rechter in Auschwitz
* Het masker van de massamoordenaar
* Kerstmis onder vuur
* Kolberg


ma aug 14, 2006 1:32 pm
Profiel WWW
patrick k
Bericht 
Kevin schreef:
Harro schreef:
Dit was mijn laatste post op dit forum.

Jammer, er zijn namelijk meer dan voldoende mensen die je wel degelijk serieus nemen, waaronder ik.


Beste Harro,

Ik zal het heel jammer vinden als jij weg gaat , want ik lees je reacties en uitstekende info altijd met veel plezier.
En je heb mijn ogen op veel fronten geopend.
Ik ben niet altijd even handig met mijn uitspaken (nsdap en D66 :oops: )
Maar oa jij bent degene die dat prima weet te verwoorden waar ik fout zit.

En uiteraard weet je altijd de mond te snoeren van enkele debielen (ik zal geen namen noemen) die hier hun zieke/idiote! uitspraken en ideen komen vertellen.

En ik hoop echt dat je niet weg gaat, en ik denk vele anderen met mij.

Patrick


ma aug 14, 2006 1:32 pm
FreddyB
Bericht 
harro...even voor de goede orde... al heb ik nu geen hoge pet van je op,. vind ik ook absoluut niet dat je jezelf hoeft terug te trekken van dit forum.


ma aug 14, 2006 1:38 pm
patrick k
Bericht 
patrick Keij schreef:
Kevin schreef:
Harro schreef:
Dit was mijn laatste post op dit forum.

Jammer, er zijn namelijk meer dan voldoende mensen die je wel degelijk serieus nemen, waaronder ik.


Beste Harro,

Ik zal het heel jammer vinden als jij weg gaat , want ik lees je reacties en uitstekende info altijd met veel plezier.
En je heb mijn ogen op veel fronten geopend.
Ik ben niet altijd even handig met mijn uitspaken (nsdap en D66 :oops: )
Maar oa jij bent degene die dat prima weet te verwoorden waar ik fout zit.

En uiteraard weet je altijd de mond te snoeren van enkele debielen (ik zal geen namen noemen) die hier hun zieke/idiote! uitspraken en ideen komen vertellen.

En ik hoop echt dat je niet weg gaat, en ik denk vele anderen met mij.

Patrick


De rode uitspaak: heeft geenzins met deze discussie te maken maar met mensen die je kan bestempellen als neo-nazi.


ma aug 14, 2006 1:51 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 101 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group