Het is nu za apr 20, 2024 11:17 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 269 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Geen wedstrijd! 
Auteur Bericht
Robert Blokker
Bericht 
Ola Mensen

Ik zal van het weekend es ff kijken of ik wat kiekjes kan maken van mijn Para. Ik maak op dit moment dagen van 13 uur dus veel zin om dan de Camera ter hand te pakken is er niet en ik ben `s Avonds ook bezig met het verhuizen van de Oude Gallery van Armorama. Een helse klus waar veel tijd in zit en gaat zitten. Het figuur komt af das wel zeker en ik hoop progress te kunnen laten zien op Zaterdag of Zondag.

Greetz Robert


wo okt 13, 2004 12:47 pm
Davide
Bericht 
men marder schiet ook al redelijk op 8) 8)


zo okt 24, 2004 10:06 am
StrangeWar
Bericht 
sorry maar jullie zullen mij moeten van dit project afschrijven
het waren nu de laatste 4dagen geen school voor de exames en ik heb nog altijd geen tijd gehad om verder te werken aan mijn project

ik krijg dat nooit af tegen december :(
hopenlijk een volgende project :?: :?


za nov 13, 2004 11:58 am
Jurrie
Bericht 
@StrangeWar
Jammer!

@rest
Zijn er nu al weer meer pics?

@Jurrie?

Mn 1:16 King Tiger is ook al bijna klaar (qua bouw:P)

Jurrie


zo nov 14, 2004 8:19 pm
101st_Overlord
Bericht 
Ik ben klaar met m'n voertuigen, maar fot's zullen pas komen als alles af is.
:oops: ik moet m'n digitale camera namelijk lenen omdat ik er zelf geen heb :oops:


vr nov 19, 2004 9:11 pm
IA002
Bericht 
wel, sommigen zijn dus klaar, ik heb alle spullen z'n beetje wel in huis en ik ga morgen van start met de bouw ....! Zal enkele foto's van mijn kunnen maken.


ma nov 29, 2004 9:55 pm
IA002
Bericht 
vandaag lekker opgeschoten. Hetzertje staat voor de helft in elkaar. Ik ga er vrijdag verder mee...


di nov 30, 2004 11:25 pm
101st_Overlord
Bericht 
ik ben alleen klaar met voertuigen maar ondergrond schiet niet op en met mennekes moet ik nog beginnen. :(


do dec 02, 2004 12:33 pm
Jurrie
Bericht 
http://model.10may1940.org/

de site mag ook weleens geupdated worden:d

Jurrie


do dec 02, 2004 5:14 pm
IA002
Bericht 
Nog een week ongeveer te gaan, ik moet zeggen dat ik het mogelijk niet haal :oops: Ben druk bezig maar heb eigelijk nog niets af, Voertuig staat in elkaar, en hoop ik maandag te gaan verven... grondplaat en figuren wel in huis, maar daar is dan alles mee gezegt... Wordt dus opblijven!


za dec 18, 2004 6:50 pm
Jurrie
Bericht 
:|..ach, tis toch kerstvakantie binnenkort. Beetje doormbouwen :P

Jurrie


ma dec 20, 2004 10:14 pm
OmErta
Bericht 
Wel het is binnenkort vakantie en wat wil dit zeggen voor mij?? inderdaad: studeren, studeren, en o ja ook nog studeren natuurlijk. Ik kan je dus zeggen dat ik nooit(!!!) op tijd klaargeraak. Het vroegst wanneer ik weer iets kan bouwen is 10februarie: de dag na mijn examens. sry maar universiteit is moeilijker dan ik dacht!

grtz alex


ma dec 20, 2004 10:18 pm
IA002
Bericht 
... kerstvakantie.... ? 8) Ik ben bang dat ik die leeeftijd bent ontstegen....
Mijn Hetzertje heeft vandaag een chocolade bruine kleur gekregen (het advies was XF-9 van Tamiya... maar dat is wel erg donker zeg!!!).... Mijn dochter wilde hem nog in de boom hangen, kon haar net tegen houden :?


ma dec 20, 2004 10:19 pm
Jurrie
Bericht 
Pietje schreef:
... kerstvakantie.... ? 8) Ik ben bang dat ik die leeeftijd bent ontstegen....
Mijn Hetzertje heeft vandaag een chocolade bruine kleur gekregen (het advies was XF-9 van Tamiya... maar dat is wel erg donker zeg!!!).... Mijn dochter wilde hem nog in de boom hangen, kon haar net tegen houden :?


Ik studeer en heb ook kerstvakantie :shock: :?:

Jurrie


wo dec 22, 2004 7:15 pm
Rick
Bericht 
Ik loop stage (school dus eigenlijk) maar ook geen kerstvakantie hoor ik heb gewoon stand-by dienst dus nu maar hopen dat er geen werk binnenkomt kan ik wel lekker thuisblijven :mrgreen:

Rick


wo dec 22, 2004 7:27 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 269 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group