Het is nu di apr 16, 2024 5:52 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Multimedia gecombineerd met modelbouw... 
Auteur Bericht
Bart Geraerts
Bericht Multimedia gecombineerd met modelbouw...
Ik zag laatst op armorama.com een diorama waarin een game (call of duty) het onderwerp was.. nu, topic 'Geen wedstrijd' is heel leuk, maar wie zou er (ook) te vinden zijn voor een diorama (*kijkt naar de gamende modelbouwers*) te maken over bepaalde games?

Call of Duty, Medal of Honor, ... ...

Lijkt me iig leuk om te proberen :)


di aug 24, 2004 10:36 pm
Bart Geraerts
Bericht 
Voeg Band of Brothers ook toe :P mijn voorkeur zou denk ik gaan naar...

aflevering 3 van bob, carentan :D mega zalig stukje als de amerikanen aan de ene kant liggen en de duitsers met pantsers langs de andere kant komen aangereden :D


di aug 24, 2004 10:41 pm
Robert Blokker
Bericht 
Ola Bart

Ik denk dat dit diorama je wel aan zal staan. Het is gemaakt door een Fins lid van Armorama en het idee achter dit diorama is een kruising tussen Saving Private ryan (de landingsscene) en Medal of Honour Allied Assault (wederom de strandscene)
http://www.armorama.com/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=44

Een leuk klein diootje.

Ook ik heb meerdere malen met het idee gelopen om hier iets mee te doen helaas is het er tot nog toe niet van gekomen. Ik heb wel verder gedacht aan bijvoorbeeld diorama`s met geluid en ik heb ook alles thuis liggen om een vietnam scene te maken waarin een zootje GI`s voor hun Barak zitten uit te rusten en een beetje te luisteren naar een Transistor radio. In de base van de dio zit een Walkman en in de barak de boxen waaruit je dus de hits van die tijd hoort maar ook Huey Helicopters die steeds overvliegen. Helaas helaas ben ik nog niet aan dit dio begonnen ondanks dat ik alle ingredienten thuis heb.

Greetz Robert


wo aug 25, 2004 1:16 am
Jurrie
Bericht 
Ziet er idd wel cool uit..maar ik ben liever wat "vrijer" in zulk soort dingen, ik wil niet ergens aan vast zitten

Jurrie


wo aug 25, 2004 10:26 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group