Het is nu vr maart 29, 2024 7:48 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
Britse para in Progress en camera test 
Auteur Bericht
Robert Blokker
Bericht Britse para in Progress en camera test
Ola Mensen

Ik kom jullie weer even vervelen met een testje.
Het figuur is de PIAT gunner van de Red Devils set van DML en die heb ik al een hele tijd liggen. Tijdens zijn hele levensduur is dit figuur een expert in het Ovencleaner badderen geworden ik heb al 3 of 4 keer geprobeert camo te schilderen maar de conclusie is dat ik redelijk suck in het Camoschilderen. Ik denk dat ik nu wel een redelijk resultaat heb bereikt.
Het tweede testje dat ik doe vandaag is met mijn camera. Het is al een oudje en hij heb maar 1,3 megapixel. Ik ben er achter gekomen dat het dingetje verschrikkelijk veel goed licht nodig heeft omdat ie anders mooi geen goeie scherpe foto`s maakt. Ik heb dus eens gekeken wat ie doet als ik hem met flits doe.
Een beetje vervelend zij effect is dat de kleuren die wat lichter zijn bijna wit worden en dat de kleuren op de camo er wat glossy uit komen te zien (wat ze dus in het echt niet doen) maar desalniettemin heb ik eindelijk eens een goeie scherpe Macroopname.
Het hele figuur is tot nu toe geschildert in Enamel laat me weten wat jullie ervan vinden. er moet nog wel een hoop gebeuren aan dit figuur dat wil ik er ff bijzeggen. Laat de feedback maar komen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Greetz Robert


wo sep 01, 2004 2:51 pm
Bart Geraerts
Bericht 
Zeer goed gemaakte broek (net echt!)
Goede expressie op het gezicht


kortom, klassewerk! :D


wo sep 01, 2004 2:54 pm
Mario
Bericht 
Vind het ook goed gedaan, maar zijn die camoeflagevlekken op het bovenste gedeelte (kraag, borst) in het echt ook zo mooi geometrisch ? Ze lijken allemaal mooi rechthoekig of vierkantig.


wo sep 01, 2004 3:09 pm
Robert Blokker
Bericht 
Ola Mensen

Bedankt voor de replies.

Bart die broek die moet nog wat werk hebben maar hij begint er al aardig uit te zien

Mario
Ik heb hier een plaatje van de voorkant van een echte denison dan kan je zien waarom dat zo lijkt.
Afbeelding
Op de voorkant van een denison zitten nog al wat zakjes en andere rommel opgenaaid dit resulteert erin dat de camo niet echt mooi doorloopt. zoals ie dat op de achterkant wel doet omdat er niks in de weg genaaid zit. De dingen die op de voorkant zijn genaaid zijn ook voorzien van die camo en daarom word het dus een beetje een onregelmatig iets.
Nou zijn de vlekjes op de kraag dus iets kleiner dan die op de achterkant en dat maakt het wat moeilijker schilderen.
Ik hoop dat deze verklaring hout snijdt.

Nogmaals bedankt voor de feedback

Greetz Robert


wo sep 01, 2004 3:35 pm
Antwerp X
Bericht 
De schaduw tussen webbing en smock en de randen van de smock vind ik een beetje aan de donkere kant. Ook de wing op zijn baret (tenzij het niet als winge bedoeld is), is niet echt gedetailleerd. Dat laatste zal waarschijnlijk niet met het blote oog waar te nemen zijn, slachtoffer vand e kunde van je fotoestel denk ik :D

Verder ziet het er leuk uit!


wo sep 01, 2004 4:06 pm
Jurrie
Bericht 
Antwerp X schreef:
De schaduw tussen webbing en smock en de randen van de smock vind ik een beetje aan de donkere kant. Ook de wing op zijn baret (tenzij het niet als winge bedoeld is), is niet echt gedetailleerd. Dat laatste zal waarschijnlijk niet met het blote oog waar te nemen zijn, slachtoffer vand e kunde van je fotoestel denk ik :D

Verder ziet het er leuk uit!


Agree:)

Jurrie


wo sep 01, 2004 4:24 pm
Rick
Bericht 
Ziet er zeer mooi uit. Ik ben zelf ook nog steeds met dat kitje bezig.
Ik heb maar een opmerking de binnenkant van de kraag deze was niet gecamoufleerd maar was aan de binnenkant bekleed met groen flannel van het zelfde materiaal als waar de other ranks flannel shirts van gemaakt waren.

Rick


wo sep 01, 2004 5:44 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group