Het is nu do maart 28, 2024 10:35 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
KV-2 in de bosjes 
Auteur Bericht
jurjen zuijdendorp
Bericht KV-2 in de bosjes
zo beter?


Laatst bijgewerkt door jurjen zuijdendorp op zo sep 05, 2004 4:53 pm, in totaal 1 keer bewerkt.



zo sep 05, 2004 3:29 pm
jurjen zuijdendorp
Bericht 
Volgens mij zijn de foto's te groot om hier te worden geplaatst en hoe ik ze kleiner moet maken weet ik niet. Dus hier de link voor de geintereseerden

http://groups.msn.com/armoramauk/jurjensgallery.msnw?Page=6


zo sep 05, 2004 3:30 pm
Ronald Stassen
Bericht 
Jurjen, gebruik bijvoorbeeld photoshop.


zo sep 05, 2004 3:42 pm
dvdhoven
Bericht 
Te groot zijn volgens mij niet.
Het lijkt me meer dat de img tag, die hele frutsel achter de jpg extensie niet lust.
Maar het posten van een bladzijde met duimnageltjes is een veel beter idee. Zo'n lijst plaatjes moet je de mensen niet 1 keer voor hun kiezen geven. Je zal maar een wat tragere verbinding hebben! :)

En Jurjen, please verwijder nog even die links uit je eerste post, dan wordt de draad wat minder breed. Zelfs op mijn 17 inch moet ik nog scrollen.


zo sep 05, 2004 3:43 pm
Bart Geraerts
Bericht 
Afbeelding

dit zou moeten werken hoor :)


zo sep 05, 2004 7:20 pm
jurjen zuijdendorp
Bericht 
Zo, nieuwe update. Nu is hij onderhand wel klaar denk ik. Ik heb een boel foto's gemaakt, teveel om ze hier neer te zetten Dus daarom de onderstaande link :P
http://groups.msn.com/armoramauk/jurjensgallery.msnw?Page=7

Feedback is zeer welkom :D

Jurjen


ma sep 06, 2004 8:33 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group