Het is nu di maart 19, 2024 10:55 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Goede merken? 
Auteur Bericht
Moderator
Avatar gebruiker
Auke

Geregistreerd:
zo nov 28, 2004 7:42 pm
Berichten: 3246
Bericht 
Ik denk dat hij Verlinden bedoelt.


za dec 24, 2005 12:37 pm
Profiel
maximus-belarus
Bericht 
Over C-47:

Indien het over een van 1/72 gaat,dan heb ik hier een naast me liggen.Een van Italeri.
Die is niet zo gedetailleerd maar is tamelijk goedkoop.Decals van D-Day heeft hem wel (behalve zwart-witte strepen).Die strepen kan je appart kopen (ik heb enkele maanden geleden gezien op eBay),maar je kan die ook zelf maken(door erop te childeren of airbruschen).Als je wil plaats ik wat foto's van het kit of foto's van de echte (uit AIRBORNR museum in Normandie).

Groeten,Maks


vr dec 15, 2006 2:03 pm
maximus-belarus
Bericht 
Over modellen van REVELL:

Reveel heeft over het algemeen goede en goedkopen modellen.Ik heb altijd al tanks van Revell gekocht tot dat er een fabrieksfout in een kit zat.Ik heb geschreven naar Revell met het vraag:hoe willen ze het goedmaken.Ze hebben geantwoord dat mijn adres niet klopte :? .Ik zal nogmaals schrijven,waarschijnlijk krijg ik een nieuwe.


vr dec 15, 2006 2:10 pm
scaramouche
Bericht 
Ik ben zeer tevreden over "Dragon".


za jul 12, 2008 6:29 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group