Het is nu di maart 19, 2024 7:31 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Goede merken? 
Auteur Bericht
TFE
Bericht Goede merken?
Ik doe al vele jaren aan modelbouw, maar nooit i.v.m. WOII.
Tot hiertoe heb ik altijd met Revell gewerkt, maar ik heb hier en daar al onnauwkeurigheden ontdekt in hun modellen (vb. klep voor de wielen die te klein is...). Voor met modellen van WOII begin zou ik dus graag willen weten wat goede merken zijn; hiermee bedoel ik welke waarheidgetrouw en correct zijn.
Alvast bedankt,
TFE


wo aug 17, 2005 8:39 pm
Rudi
Bericht 
Elk merk heeft zijn onnauwkeurigheden, maar ben zelf het meest tevreden over Tamiya. Voornamelijk ook omdat ze van Verlinden Productions zulke mooie update sets voor Tamiya modellen hebben.


wo aug 17, 2005 8:44 pm
Moderator
Avatar gebruiker
Auke

Geregistreerd:
zo nov 28, 2004 7:42 pm
Berichten: 3246
Bericht 
Tamiya bevalt mij ook het best. De duurdere merken zijn meestal ook de betere... (Airfix vind ik absoluut het slechtste merk, daarna Revell.)


wo aug 17, 2005 8:47 pm
Profiel
Mario
Bericht 
Hasegawa heeft mooie vliegtuigen.
En van een of ander Koreaans merk heb ik hier al jaren een opengewerkte Tiger liggen. Hopelijk passen de stukjes een beetje, want het ziet er jummie uit (het interieur).


wo aug 17, 2005 9:23 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Ook ik vind in nagenoeg elk merk wel een onvolkomendheid. Tamiya, Hasegawa en Dragon vind ik nog de beste, gevolgd door verschillende Oost Europese merken.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


wo aug 17, 2005 9:24 pm
Profiel WWW
TFE
Bericht 
Bedankt :D


wo aug 17, 2005 9:28 pm
Reinout
Bericht