Het is nu di maart 19, 2024 11:04 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Goede merken? 
Auteur Bericht
Reinout
Bericht 
Jurrie schreef:
Das zeker niet duur! Maar heeftie ook Dragon dan? Die heb ik nl ook wel. En geef toe, het is zeker nog niet duur ... ;)

En die M4A3 van Dragon, daar heb je toch zeker minimaal 13 euro teveel voor betaald ;)

@TFE,

Welke schaal ben je naar op zoek?

Jurrie :)


Hij heeft ook Dragon ja :wink: Maar niet altijd de nieuwste kits. Ook AFV Club overigens.
Die Dragon is idd wat teveel, maar anders moet je verzendingskosten (en eventueel tax buiten de EU - in België heb je 't altijd aan je been) betalen zodat je rap aan 35€ komt. Ik denk dat hij bij mol modelbouw (of zoiets) ook >35€ staat, + verzendingskosten komt dat op 45 of zo.

Voor de geïnteresseerden, het gaat om Verborgh, op e-bay :
http://stores.benl.ebay.be/VERBORGH-ONLINE-SHOP
De vandaag aangeboden objecten omvatten overigens een aantal Dragon-modellen.


ma aug 22, 2005 12:44 pm
Jurrie
Bericht 
Reinout schreef:
Jurrie schreef:
Das zeker niet duur! Maar heeftie ook Dragon dan? Die heb ik nl ook wel. En geef toe, het is zeker nog niet duur ... ;)

En die M4A3 van Dragon, daar heb je toch zeker minimaal 13 euro teveel voor betaald ;)

@TFE,

Welke schaal ben je naar op zoek?

Jurrie :)


Hij heeft ook Dragon ja :wink: Maar niet altijd de nieuwste kits. Ook AFV Club overigens.
Die Dragon is idd wat teveel, maar anders moet je verzendingskosten (en eventueel tax buiten de EU - in België heb je 't altijd aan je been) betalen zodat je rap aan 35€ komt. Ik denk dat hij bij mol modelbouw (of zoiets) ook >35€ staat, + verzendingskosten komt dat op 45 of zo.

Voor de geïnteresseerden, het gaat om Verborgh, op e-bay :
http://stores.benl.ebay.be/VERBORGH-ONLINE-SHOP
De vandaag aangeboden objecten omvatten overigens een aantal Dragon-modellen.


Mwoamwoa, het aanbod van 1/35 Dragon/Tamiya vind ik niet spectaculair. Je hebt zeker gelijk dat de shop behoorlijk goedkoop is, echter mijn bouwdozen zijn "nieuwer" (fabriek-af) en bovendien bijna even duur of even duur. Jij hoeft natuurlijk geen verzendkosten te betalen, dat scheelt direct al 5,50 en ik denk dat daar het grootste verschil in zit. Ik moet het nog even doorvoeren, maar toevallig start ik vanaf deze week een actie met 10% korting op alle kits ;) (tot medio halverwege oktober...). Bovendien krijg je er bij mij een gratis kitje bij als je 2 kits besteld :P (mon excuses voor deze spam van mij :P)

Greetz :)

Jurrie


ma aug 22, 2005 12:51 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Zelf koop ik de meeste modellen tegenwoordig bij Moduni, via internet ( http://www.moduni.de/ ). Deze heeft vaak leuke kortingen en standaard ook aardige prijzen. Ze hebben nagenoeg alles en wordt netjes thuisbezorgd.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


ma aug 22, 2005 1:03 pm
Profiel WWW
TFE
Bericht 
Jurrie schreef:
@TFE,
Welke schaal ben je naar op zoek?

Maakt niet zo veel uit 1:35 of 1:72
Voor een diorama misschien best 1:35? :roll: :wink:

Reinout schreef:
Voor de geïnteresseerden, het gaat om Verborgh, op e-bay :
http://stores.benl.ebay.be/VERBORGH-ONLINE-SHOP
De vandaag aangeboden objecten omvatten overigens een aantal Dragon-modellen.

Verborgh? Dat is 20km van mn deur :D


ma aug 22, 2005 1:36 pm
Reinout
Bericht 
TFE schreef:
Reinout schreef:
Voor de geïnteresseerden, het gaat om Verborgh, op e-bay :
http://stores.benl.ebay.be/VERBORGH-ONLINE-SHOP
De vandaag aangeboden objecten omvatten overigens een aantal Dragon-modellen.

Verborgh? Dat is 20km van mn deur :D


Hij woont zelf in Lochristi, zijn winkel is in de Kortrijksepoortstraat :) Aangezien ik zelf in Oostakker woon is zijn thuisadres dichter dan zijn winkel en 't is op e-bay goedkoper dan in de winkel.
Je moet soms wel wat wachten op goede kits op e-bay, maar ik vind dat niet zo erg, anders zou ik namelijk veel te veel uitgeven aan nieuwe modellen die zich dan gaan opstapelen :wink: Heb nu 3 M4A3's liggen die of net begonnen (1) of nog in de doos zitten + een Pershing. Voorts nog enkele modellen om te verven, dus ja :)


ma aug 22, 2005 3:00 pm
Rudi
Bericht 
Citaat:
De meeste modelbouwers haten de Verlinden produkten omdat het allemaal niet goed gegoten is, niet past of andere ellende meebrengt.

Ja, dat klopt bij de meeste heb je er veel werk aan om het goed passend tekrijgen maar, gezien de details die je er voor terug krijgt is het voor mij de moeite en de tijd die je er mee bezig bent waard. Maar heb jij betere alternatieven?


ma aug 22, 2005 8:34 pm
Harro
Bericht 
Tiger model productions is bijvoorbeeld een erg goede.


ma aug 22, 2005 8:35 pm
Reinout
Bericht 
Gustav schreef:
Tiger model productions is bijvoorbeeld een erg goede.


Is het niet Tiger Model Designs? :?:

Ook formations brengt heel mooie uitbreidingssets, maar dan eigenlijk vooral voor Shermans.


ma aug 22, 2005 10:10 pm
Rudi
Bericht 
Citaat:
Tiger model productions

Dit merk is mij onbekend, maar zal eens op zoek gaan van de week alvast bedankt :D


di aug 23, 2005 8:53 pm
Jurrie
Bericht 
Gustav schreef:
Tiger model productions is bijvoorbeeld een erg goede.


Hmz, ik heb daar ook nog nooit van gehoord....Tell me(us) more ;)

Jurrie


ma aug 29, 2005 7:50 pm
Sbf.Koch
Bericht 
Ik ga voor de combi Tamiya, Italeri, Dragon en Verlinden.

Italeri voor basis-voertuigen die kapot of versleten voorstellen.

Dragon als het belangrijkste straight-from-the-box merk.

Tamiya zowel straight-from-the-box als gecombineerd met Verlinden.


wo aug 31, 2005 7:27 am
97Th Division
Bericht 
Ik vind Italeri wel handig voor infanterie te beschilderen maar hun Sherman bouwoos vond ik de romp gewoon om te huilen verder doe ik nu ook aan Alzo Zero Wargame van Italeri en dat is erg fijn merk viind ik zelf alleen heller bouwdozen vind ik de plastic totaal flut en van Zvezda ben ik helemaal niet kapot van in feite heeft ieder merk zijn voordeel en nadeel gewoon :wink:


do okt 20, 2005 7:01 pm
AndyB
Bericht 
ik ben meestal voor voertuigen vliegtuigen, tanks te vinden voor Italeri
voor actie figuren is het meestal Dragon, heb een bouwpakket liggen van Tamiya die zal ik binnenkort es uitproberen. En voor huizen: MiniArt


ma dec 19, 2005 10:20 pm
sobel
Bericht 
van der linden, welliswaar erg duur maar o zo goed


vr dec 23, 2005 11:05 pm
Harro
Bericht 
Van der linden??? Dat ken ik niet, waar koop je dat?


za dec 24, 2005 12:17 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group