Het is nu za apr 20, 2024 3:53 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ] 
modelbouwwinkels 
Auteur Bericht
hoppy
Bericht modelbouwwinkels
hoi ik ben net begonnen met wat modelbouwtanks die ik in overloon gekocht had en had de vraag of er ergens in de buurt van Breda een modelbouwinkel is , maar dan wel met tanks he . En ik zogt ook nog tanks schaal 1/16 ,1/9 maar geen rc . Alvast bedankt


do aug 25, 2005 7:00 pm
Danny Wennekes
Bericht 
Hoppy,

het is gebruikelijk om hier met je volledige naam in te schrijven en te posten.

In Breda heb je Bliek modelbouw
http://www.bliekmodelbouw.nl/

en in Roosendaal, op de Markt zit Jadin

Tevens is er nog een hele goeie internetleverancier, zijnde Mol Plastic Modelbouw. Dit is een vriendelijke en zeer betrouwbare internetwinkel, met een hele snelle levering.
http://www.plasticmodelbouw.nl

Succes !


do aug 25, 2005 9:58 pm
hoppy
Bericht 
bedankt danny, en mijn naam is jeroen hoppenbrouwers


do aug 25, 2005 10:38 pm
Mr_Flibble
Bericht 
Verder heb je Toemen in Den Bosch, Da's niet ver van Breda ;)
http://www.toemen.nl



Groet,

Rick


vr aug 26, 2005 10:20 am
hoppy
Bericht 
bedankt Rick, ziet er wel een goede winkel uit en niet al te duur .
En heb nog een vraag : vinden jullie de handleiding van tamiya ook zo onoverzichtelijk .


vr aug 26, 2005 11:59 am
Mario
Bericht 
Al eens een vroegere van Heller gezien ? :lol:
Neen, ik vind dat Tamiya nog wel meevalt.
Overigens, over de grens heb je in Antwerpen Verboven en in Hasselt Broux (beide in het stadscentrum). :wink:


vr aug 26, 2005 2:09 pm
Reinout
Bericht 
hoppy schreef:
bedankt Rick, ziet er wel een goede winkel uit en niet al te duur .
En heb nog een vraag : vinden jullie de handleiding van tamiya ook zo onoverzichtelijk .


Ik vind de handleiding van Tamiya net heel overzichtelijk :?


za aug 27, 2005 9:57 am
Jurrie
Bericht 
Mr_Flibble schreef:
Verder heb je Toemen in Den Bosch, Da's niet ver van Breda ;)
http://www.toemen.nl



Groet,

Rick


Ik weet niet of je daar ervaringen mee hebt, maar ik + kamaraad + broertje van kamaraad + half TWENOT (bij wijze van) heeft ZEER negatieve ervaringen met deze "mensen"". Probeer met de zoekfunctie eens te zoeken naar "toemen" op www.twenot-forums.nl. Ik raad deze winkel ten zeerste af. Ik wil deze personen uiteraard niet zomaar zwart maken, dus mocht iemand de reden willen weten waarom je daar NIET moet kopen, dan kan ik dat toe PBen (het is nogal een lang verhaal en wil niet hier mijn hele hebben en houwen posten)...U bent gewaarschuwd!

Ikzelf raad aan: Plastic Modelbouw (www.plasticmodelbouw.nl)...Zeer goedkoop en zeer betrouwbaar. Verder heb ik goede ervaringen met vooral Krikke en ook AR Modelbouw is wel aardig...leuke prijzen iig.

Greetz!

Jurrie


ma aug 29, 2005 7:44 pm
IA002
Bericht 
Ik kan alleen maar aan De Lancier denken in Gouda... Ik ken mensen die komen helemaal van uit Alkmaar daarheen... Breda is dan nog dichtbij... Ze hebben enkel bouwdozen en toebehoren mbt voertuigen (en boeken) over de periode WW2, en dan met name Duits materiaal. Als je iets speciaals zoek dan kan je het vaak via hun wel bestellen.


ma aug 29, 2005 9:12 pm
whisky
Bericht 
daar heb ik ook gehaald in overloon is best wel een relaxe winkel heb ik nou wat tankjes van en wat van die zelf in elkaar zettende poppetjes


wo maart 15, 2006 10:54 pm
maximus-belarus
Bericht 
Dag mensen,

Ik ben er nieuw en heb al lang naar zo een forum gezocht.

Over modlbouwwinkels gesproken...
Ik ken er een:

HOBBY VERBORGH
KORTRIJKSEPOORTSTRAAT 250
9000 GENT

Mvg,

Maksim


zo dec 10, 2006 12:32 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group