Het is nu di maart 19, 2024 6:15 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Waar moet ik op letten? 
Auteur Bericht
maximus-belarus
Bericht 
Hoi,

Hier een rubriek van mijn site over hoe je als beginner een model moet kiezen (ik ben er nog aan het werken)

http://www.freewebs.com/modelist2000/eenmodelkiezen.htm

:D


vr dec 15, 2006 10:15 pm
Joey
Bericht 
Ik wil binnenkort ook eens voorzichtig gaan beginnen met modelbouw, maar ben een totale leek op dit gebied. Nou heb ik een vraag over het gereedschap:

Naast het gebruik van "normale" kwasten, lees ik zo hier en daar ook wat over een "airbrush". Wat is het verschil met normale kwasten hierbij? Is dit extreem veel fijner en valt dit ook te gebruiken bij hele kleine oppervlakken (zoals bijv. een helmpje van 1:35)? En wat is de verhouding qua prijs?


ma okt 01, 2007 12:37 pm
Mario
Bericht 
Airbrush is werken met spuitbussen, dus niet echt geschikt voor het schilderen van heel kleine onderdelen of details. :wink:


ma okt 01, 2007 1:17 pm
Jurrie
Bericht 
@Joey,

Ik gebruik zelf kwasten voor details en een airbrush voor de grotere oppervlakken en bijv: camouflage enz. Ik zou zeggen: zoek op Google eens op kwast/penseel en airbrush, dan krijg je een beter idee wat het inhoud :).

@Mario,
Je hebt spuitbusjes (geen airbrush) en airbrushes. Die airbrushes kunnen 'aangedreven worden' door ofwel gasflessen ofwel een compressor (dat laatste is bijzonder aan te raden ;))

Greetz,

Jurrie


wo okt 03, 2007 9:04 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group