Het is nu do maart 28, 2024 1:10 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 12 berichten ] 
Lego Panther 
Auteur Bericht
Cossack
Bericht Lego Panther
Ik ben van plan om ooit nog eens een panther van lego te bouwen maar ik zit met een paar dingen:
1. Waar moet ik de loop van maken, ik heb wel een paar ideeën daarvoor maar ik weet niet of dat er wel goed uit gaat zien
2. Waar ik de mitrailleurs van ga maken.
3. Het schuine van de koepel, ik heb wel wat in mijn hoofd zitten maar dat soort lego heb ik niet.

Ik ben van plan om nog een keer een grote partij lego te kopen als ik weet wat ik nodig heb. Maar heeft iemand van jullie op wat voor vrachtauto die stonden? Ik heb wel een vrachtauto maar die is niet van de WW2. De tank word ongeveer 14-16 nops breed.


di okt 10, 2006 5:03 pm
Firefly
Bericht 
Toen ik dit topic las dacht ik dat het nog eens een zeer moeilijke opgave voor je zou worden. Maar na even gegoogled te hebben was het meteen raak. Hierbij de link van de site die ik gevonden heb. Ongetwijfeld dat je hier zeer veel inspiratie uit kunt halen. Succes ermee!

http://www.mechanizedbrick.com/


di okt 10, 2006 5:21 pm
Cossack
Bericht 
Die kende ik al. Maar deze vind ik er beter uitzien. Nummer 3 weet ik nu dus maar nu 1 en 2 nog.


di okt 10, 2006 5:58 pm
Cossack
Bericht 
Weet iemand waar ik de tracks kan kopen? Op bricklink heb ik al gezocht maar kon niets vinden.


za okt 21, 2006 11:42 am
Rik3445
Bericht 
Ik ben zelf ook en groot legofan, heb zelf al de: German SD.Kfz-251 Halftrack nagemaakt.
Waar je de mitrailleurs van kan maken daar heb ik wel een idee voor maar is een beetje moeilijk uit te leggen. Ik zou even kijken of ik foto's kan maken dan post ik ze hier wel.


za okt 21, 2006 12:28 pm
rammi
Bericht 
worden deze modellen ook apart verkocht of moet je echt dat allemaal zelf gaan in plan zetten en bouwen ?


za okt 21, 2006 1:25 pm
JaqLah
Bericht Lego Panther.
P.S.
De doelstelling van Lego is anti-oorlog/geweld speelgoed te maken/verkopen, daardoor was het moeilijk om militaire modellen te maken. Enige jaren geleden kwam er een namaak merk op de markt met groene stenen waarmee je militaire medellen kon maken. Lego heeft deze van de markt laten halen, terwijl ze zelf het idee van een Engelsman hadden gestolen!!. Maar ze zijn wel hypocriet want ze maken wel Robin Hood, met pijl en boog, piraten en de ruimtevaart heeft ook wapens. Ik vind het wel leuk dat jullie het proberen maar je mag daarbij eigenlijk geen onderdelen veranderen/verbuigen/boren enz.
Veel succes gewenst.
Jaqlah.


za okt 21, 2006 1:50 pm
Rik3445
Bericht 
Rik3445 schreef:
Ik ben zelf ook en groot legofan, heb zelf al de: German SD.Kfz-251 Halftrack nagemaakt.
Waar je de mitrailleurs van kan maken daar heb ik wel een idee voor maar is een beetje moeilijk uit te leggen. Ik zou even kijken of ik foto's kan maken dan post ik ze hier wel.


Hier een foto van de mitrailleur zoals ik die gebruik, ik weet niet of je het mooi vind maar ik laat hem gewoon zien:

Afbeelding

En hier een foto waar het mitrailleur op een voertuig staat:

Afbeelding


za okt 21, 2006 7:05 pm
Cossack
Bericht 
Dank je,
Ik heb al een manier maar dan kan ik er maar 2 maken :( en hoe kom je aan die tracks dan?


za okt 21, 2006 7:09 pm
Rik3445
Bericht 
Cossack schreef:
Dank je,
Ik heb al een manier maar dan kan ik er maar 2 maken :( en hoe kom je aan die tracks dan?


Uhum, dat voertuig heb ik zelf gemaakt, maar dat ding dat ik gebruik als mitrailleur krijg je gewoon bij een setje. Maar volgens mij kun je ook ergens speciale legoblokjes bestellen, ik zou wel even kijken of ik die site kan vinden.


za okt 21, 2006 7:14 pm
Rik3445
Bericht 
Rik3445 schreef:
Cossack schreef:
Dank je,
Ik heb al een manier maar dan kan ik er maar 2 maken :( en hoe kom je aan die tracks dan?


Uhum, dat voertuig heb ik zelf gemaakt, maar dat ding dat ik gebruik als mitrailleur krijg je gewoon bij een setje. Maar volgens mij kun je ook ergens speciale legoblokjes bestellen, ik zou wel even kijken of ik die site kan vinden.


Hoi,
Volgens een goeie vriend van mij is het deze site: www.bricklink.com


za okt 21, 2006 11:18 pm
Cossack
Bericht 
Cossack schreef:
Op bricklink heb ik al gezocht maar kon niets vinden.

Daar kan ik niks vinden en in Lego Land kun je ze ook niet kopen en ik heb niet veel zin om er speciaal een bepaald model voor te kopen.


ma okt 23, 2006 9:43 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 12 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group