Het is nu vr maart 29, 2024 1:10 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Wie zoekt er met me mee? 
Auteur Bericht
IA002
Bericht Wie zoekt er met me mee?
Ik ben op zoek naar een artikel dat volgens mij eind jaren 70 (of was het begin '80) in het blad 'Modelbouwer' (en zelfs dat is niet 100% zeker).
Het ging over een diorama schaal 1:87 van het Eiland van Dordt gedurende de meidagen van 1940... Gaat er al bij iemand een belletje rinkelen?


ma jul 12, 2004 10:40 pm
Rick
Bericht 
Het complete eiland?
In het museum 40-45 in dordrecht staan ook wat modelbouw projecten misschien zou je eens kunnen vragen wie die gemaakt heeft.

Rick


di jul 13, 2004 12:18 pm
IA002
Bericht 
Nee, niet het hele eiland, ik dacht alleen een kruising van wegen óp het eiland van Dordt.


di jul 13, 2004 12:27 pm
Rick
Bericht 
Waarschijnlijk is het dan de kruising bij de bakker daar stond een stuk Nederlandse PAG die werd geraakt door een duitse tank waarvan de kogel recht door de loop schoot en heel het sluitstuk vernielde en de bemanning doode.
Dit is een van de meest bekende acties uit de strijd en er was dacht ik ook een dio van gemaakt.

Rick


wo jul 14, 2004 10:46 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group