Het is nu di maart 19, 2024 10:15 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
[Masterbox 1:35] - [Panzer I Ausf A Ambulance] 
Auteur Bericht
Jurrie
Bericht [Masterbox 1:35] - [Panzer I Ausf A Ambulance]
Hoi allen,

Bij deze het eerste deel van het totaalplaatje dat ik aan het maken ben, de Panzer I Ausf A ambulance versie.

Deze komt naast een Panzer I Ausf B kleine Befelhswagen. Het enige wat ik nog ga toevoegen aan de Panzer I Ausf A Ambulance is een klein detail, in de vorm van een houten ammo kist of iets dergelijks.

Pics
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hope u like it ;)

Greetz,

Jurrie


za sep 22, 2007 2:57 pm
Rudi
Bericht 
Knap staaltje werk. I like it very much!


za sep 22, 2007 6:36 pm
Bart Geraerts
Bericht 
Knap werk! Alleen even een vraagje, hoe moet ik me deze tank inbeelden als ambulance? Werden gewonden erbovenop geplaatst, of?


za sep 22, 2007 7:51 pm
Jurrie
Bericht 
@Rudi,

Thanks :)

@Bart,

Ik heb niet echt een idee. Misschien vervoer van gewonden uit een gevaarlijke zone? Op de voorkant van de doos staat een afbeelding waarop wat lichter gewonden gewoon op de bovenkant van de hull vervoerd werden.

Ik weet het ook niet precies, ik heb me niet echt verder verdiept in het voertuig, hoewel het wel interessant is natuurlijk...wie bedenkt er nu de ambulance tank ;)

Greetz,

Jurrie


ma sep 24, 2007 10:49 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group