Het is nu di maart 19, 2024 5:57 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
Matchbox 1:76 Stuart 
Auteur Bericht
Jurrie
Bericht Matchbox 1:76 Stuart
Hoi allen,

Om deze categorie even wat te vullen en gewoon omdat ik het leuk vind om mn gebouwde modellen met jullie te delen presenteer ik hierbij mn laatste model:

Een 1:76 (heel klein dus ;)) Stuart van Matchbox. Dit is een kit van ergens rond 1976, dus heeft lang niet alle mooie details van de nieuwere generatie kits. Toch heeft geen ander merk hem uitgebracht en daarom is ie best wel uniek (soort-van). Anyways, hier wat pics, hope u like it:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ook nog even een in-progress foto met een muntje erbij, zodat je goed kan zien hoe klein het ding is.
Afbeelding

Greetz,

Jurrie


wo jan 23, 2008 5:17 pm
Joey
Bericht 
Werken op die schaal is echt bewondernswaardig! Ik doe zo nu en dan wat op 1/35 en dat is vaak al prutswerk. Hulde!


wo jan 23, 2008 6:59 pm
Avatar gebruiker
Frank M

Geregistreerd:
vr dec 23, 2005 9:43 pm
Berichten: 1168
Woonplaats: Ommen
Bericht 
Mooi gedaan..

_________________
"..geef me tien jaar; u zult Duitsland niet meer herkennen.." Adolf Hitler

Avatar: mijn huis met op de voorgrond gevangenen uit kamp Erika.


wo jan 23, 2008 8:14 pm
Profiel WWW
Jurrie
Bericht 
Bedankt voor de reacties!

@Joey,

Deze schaal is niet mijn ding, ik heb alleen in deze schaal gebouwd omdat er een leuke campaign was op Kitmaker (http://benelux.kitmaker.net...daar hebben een groot aantal lui de afgelopen 2 maanden allen een 1:72/1:76 model gebouwd, erg leuk!).

Ik heb nu geleerd '1:35 weather technieken' deels toe te passen op de 1:76 schaal. Als je dat doet, dan moet je er heel fijn mee omgaan. De geleerde dingen kan ik vervolgens heel subtiel toepassen op 1:35!

@Frank M,

Thanks! Ik zal meer modellen posten als ik weer wat af heb. Ik ben momenteel bezig met een 1:72 Airfix Lysander, een rampkit maar ik probeer er wat moois van te maken!

Greetz,

Jurrie


wo jan 23, 2008 10:37 pm
Mario
Bericht 
Mooi, jurrie ! :D
Als ik nog eens een militair voertuig maak (vermoedelijk een Italiaans gemotoriseerd kanon of de Jagdpanther 1/35 van Tamiya) dan zal ik hier ook eens een bijdrage posten.
Misschien doe ik het wel met die Sd.Kfz 251 waarover ik vroeger eens een aantal vragen heb gesteld.


do jan 24, 2008 9:03 am
lars40/45
Bericht 
Hoi Jurrie,

Ziet er geweldig uit.
Onvoorstelbaar , zoveel details op zo'n kleine schaal ! :lol:


do jan 24, 2008 9:39 am
Jurrie
Bericht 
Bedankt voor de reacties Mario en lars 40/45. Ben benieuwd naar je brouwsels Mario ;)

Greetz,

Jurrie


wo jan 30, 2008 11:17 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group