Het is nu di maart 19, 2024 4:02 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
tool truck 
Auteur Bericht
werelds
Bericht tool truck
Hallo, ik ben op zoek naar foto's van:
amerikaanse tool truck zoals deze in bv het bevrijdende vleugels museum of marshall museum staan.

Het liefst foto's van de periode 40-45 zodat er ook een beetje info vrij komt hoe gebruikt ( in wat voor situatie ed.)
ik ben al weken op het net aan het zoeken maar kom alleen deze serie
http://www.pbase.com/kees_s/workshop
tegen.
Heb al gezocht op gmc cckw 353 tool truck cause powers mccabe etc maar kom niets tegen.

Het enige wat er elke keer boven komt is bovenstaande link of de dichte versie van de tooltruck en ben juist op zoek naar de softskin versie
dus ik zal wel iets verkeerd doen of er is daadwerkelijk niets op het net (wat ik mij niet kan voorstellen)
hetzelfde geld voor bv een opel blitz tool truck of andere merken (duitse versie)

Ik heb al een mailtje gestuurd naar de fotograaf van bovenstaande link maar daar komt geen reactie op.
In de hoop dat zij bij hun restauratie bv foto's gebruikt hebben.

Ik heb deze versies ook nooit ergens in een buitenlands museum gezien alleen hier in NL en de foto's op de link zijn ook van een NL voertuig,dus moet er ergens wat te vinden zijn

ik hoop dat iemand mij kan helpen met info

alvast dank voor elke inzet/help
Groet Frank


di jun 03, 2008 12:01 pm
Ries
Bericht 
Afbeelding

Zie verder Wereld in Oorlog nummer 3.


di jun 03, 2008 3:29 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group