Het is nu di maart 19, 2024 8:04 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 8 berichten ] 
Forces of valor 1/32 
Auteur Bericht
David
Bericht Forces of valor 1/32
Ik ben van plan om een kleine verzameling miniatuurvoertuigen op te zetten in een vitrinekast oid.
Dit om de verzameling een beetje uit te breiden.

Aangezien ik niet zelf een bouwdoos in elkaar kan zetten ben ik de verschillende aanbieders van complete voertuigen naast elkaar aan het leggen.
Uiteraard moeten deze voertuigen zo waarheidsgetrouw mogenlijk zijn.
Na het bekijken van Forces of valor vind ik deze het meest aan spreken.

Wat is jullie mening hierover?


vr okt 17, 2008 1:25 pm
Meveda
Bericht 
Dat is een zeer goed merk, maar ook Dragon en 21st century toys is goed.
Ik heb er zelf ook een groot aantal waaronder ook 1/18


vr okt 17, 2008 2:15 pm
Let's Go
Bericht 
Forces of Valor vind ik ook een heel goed merk. Ik heb er hier ook een aantal staan, maar ben er op dit moment even mee gestopt omdat ik geen ruimte meer heb om het neer te zetten. Ik vind het een goed merk, is behoorlijk waarheidsgetrouw en betaalbaar.


za okt 18, 2008 12:40 pm
analyzer
Bericht 
Vroeger was ik ook van plan om allerlei vtgen van WOII (miniaturen) te verzamelen, en aangezien ik niet zo handig ben :oops: , viel mijn keuze ook op Forces of valor.
Met hun schaal passen ze ook mooi in diorama's van 1/35.

Heb mij nu beperkt tot het pantserwapen.

Maar vind FOV wel mooi gedetailleerd


za okt 18, 2008 1:16 pm
Dennis N
Bericht 
Goede keus, mooi en degelijk spul. Ik heb alleen moeite me de kwaliteit van de bijgeleverde soldaten. Er staat nog wel eens een geweer krom, ze blijven moeilijk staan, etc.

Ik heb een aantal 1:35 modellen, zijn zoals al gezegd, mooi in te passen in een dio. Heb hier bakken vol materiaal staan om eens te gaan bouwen, had een dag maar 48 uur.... :(

Mocht je trouwens interesse hebben in een paar modellen, stuur maar een PM, er moeten er vanwege ruimtegebrek een paar de deur uit....


zo okt 19, 2008 5:23 am
Pieter F
Bericht 
Heb je een M10 Tankdestroyer toevallig die je kwijt wilt? Deze zou ik van mijn broer krijgen voor mijn verjaardag, maar toen was hij helaas uitverkocht. Ik weet niet of dat een Forces of Valor was, maar goed..


zo okt 19, 2008 10:23 am
David
Bericht 
Bedankt voor jullie antwoorden tot nu toe! Ik ga toch voor forces of valor tot nu toe.

Dennis, had al een beetje gezien dat de figuren die erbij geleverd worden niet veel voorstellen. Maar aangezien het mij om de voertuigen gaat zet ik deze er tovh niet bij. Enne.. stuur die pm maar!


zo okt 19, 2008 11:31 am
Let's Go
Bericht 
Neem aan dat je hem wel kent, maar Modelplaza in Purmerend heeft bijna alles van Forces of Valor staan


zo okt 19, 2008 9:11 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 8 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group