Het is nu za jan 20, 2018 1:24 am




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Battleground Europe Online !! 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker
Wessel

Geregistreerd:
di nov 23, 2004 1:29 pm
Berichten: 970
Woonplaats: Arnhem
Bericht 
Ik ben het aan het proberen. Helaas werkt de site waar je je in kan schrijven niet. Krijg telkens dat hij de pagina niet kan weergeven.

[EDIT]

Ok het is me gelukt en ik heb al een keer gespeeld. Grafisch is het inderdaad om te huilen maar daar draait het bij dit spel duidelijk niet om. Volgens mij moet dit een geweldige ervaring zijn als je het snapt en geduld hebt. Soms lijkt het uren te duren voor je bij een objective bent en als je er eenmaal bent dan mag je blij zijn als je een kill maakt voor je dood gaat.

Zijn hier nog goede sites voor met wat goede uitleg? Want ik snap er echt helemaal niets van!

[/EDIT]

_________________
"If I never meet you in this life, let me feel the lack; a glance from your eyes, and my life will be yours."


zo jan 29, 2006 12:54 pm
Profiel
ewalk

Geregistreerd:
vr sep 30, 2005 1:20 am
Berichten: 209
Woonplaats: Groningen
Bericht 
Wessel schreef:
[EDIT]


Zijn hier nog goede sites voor met wat goede uitleg? Want ik snap er echt helemaal niets van!

[/EDIT]


Kijk eens op het forum van http://www.dutchd.nl. Hier heb ik het een en ander uit gelegd . Tevens kan je hier ook uiteraard ook terecht voor vragen.


zo jan 29, 2006 6:20 pm
Profiel WWW
Avatar gebruiker
Toon Schouteten

Geregistreerd:
wo nov 17, 2004 7:15 pm
Berichten: 321
Woonplaats: Wilsele
Bericht 
dit klinkt allemaal zeer leuk maar helaas heb ik er tijd nog geld voor :cry: Als ik ze wel heb kan je mij meteen verwachten want dit is het soort games waar ik al lang naar uitkijk.


wo maart 08, 2006 11:17 pm
Profiel
ewalk

Geregistreerd:
vr sep 30, 2005 1:20 am
Berichten: 209
Woonplaats: Groningen
Bericht 
Toon Schouteten schreef:
dit klinkt allemaal zeer leuk maar helaas heb ik er tijd nog geld voor :cry: Als ik ze wel heb kan je mij meteen verwachten want dit is het soort games waar ik al lang naar uitkijk.


Ja, dit is een spel waar je echt met time-managment moet werken anders kost het je teveel tijd. :lol: .
Wat de cash betreft, ja, het kost volgens mij minder dan een jaarcontributie voor de voetbalclub, (ik betaal mijn zaalvoetbalclub 100 euro per seizoen), maar je moet het geld wel hebben, da's waar.


do maart 09, 2006 10:25 am
Profiel WWW
ewalk

Geregistreerd:
vr sep 30, 2005 1:20 am
Berichten: 209
Woonplaats: Groningen
Bericht 
CRS heeft weer een 14 daagse freetrial. Check hier: https://secure.wwiionline.com/scripts/w ... E.2?pid=20


za maart 25, 2006 10:21 pm
Profiel WWW
Avatar gebruiker
Toon Schouteten

Geregistreerd:
wo nov 17, 2004 7:15 pm
Berichten: 321
Woonplaats: Wilsele
Bericht 
die ga ik donderdag is direct uitproberen want dan zijn de examens voorbij. Kan iemand mij uitleggen op welke manier dat je moet spelen want het lijkt mij geen gewone FPS zoals COD


ma maart 27, 2006 3:46 pm
Profiel
Avatar gebruiker
Wessel

Geregistreerd:
di nov 23, 2004 1:29 pm
Berichten: 970
Woonplaats: Arnhem
Bericht 
Als je de eerste pagina van dit topic doorleest zal het je een stuk duidelijker worden.

_________________
"If I never meet you in this life, let me feel the lack; a glance from your eyes, and my life will be yours."


ma maart 27, 2006 4:51 pm
Profiel
Avatar gebruiker
richie

Geregistreerd:
zo okt 30, 2005 8:49 pm
Berichten: 85
Bericht 
Hoe zit het met de organistatie? Ik had bergrepen dat je wordt onderverdeeld in brigades. Uit hoeveel spelers bestaat zo'n brigade?
Nog een vraagje: Hoe werkt het spawnen?

_________________
"Stop comptin', Start shooting!"


do jun 01, 2006 8:44 pm
Profiel
ewalk

Geregistreerd:
vr sep 30, 2005 1:20 am
Berichten: 209
Woonplaats: Groningen
Bericht 
Richie schreef:
Hoe zit het met de organistatie?

Hangt er vanaf wat je hiermee bedoelt. Aanvallen en verdediging worden in principe aangestuurd door de High Command. Zij bepalen welke brigade waar en wanneer naar toe wordt verplaatst. Tevens bepalen zij hoe de bevoorrading wordt verdeeld.
Uiteindelijk kun je zelf doen wat je doet en waar je naar toe gaat. Als jij een truck wil pakken in eindhoven en naar Verdun wil rijden kan je dat zelf bepalen. Je bent echter wel een paar uur onderweg. 8)

Ik had begrepen dat je wordt onderverdeeld in brigades. Uit hoeveel spelers bestaat zo'n brigade?

Kunnen twee man zijn maar ook duizend. Hangt er vanaf hoeveel personen zijn ingelogd.

Nog een vraagje: Hoe werkt het spawnen?

Je kunt spawnen vanuit een armybase of depot in een stad of een firebase in het veld, maar alleen als er daar ook een missie gepost is. Als je een missie hebt volbracht(dus een stad hebt veroverd, verdedigd etc.) dan kan je de spelwereld verlaten en je unit terug plaatsen in de spawnlijst om extra punten te krijgen dit heet return to bases. Dit kan alleen als je dicht bij een eigen bases bent. Doe je dit er te ver van af dan ben je missing in action en gaat jouw unit verloren uit de totale voorraad. Dus de spawnlijst heeft dan een unit minder! Als je gedood wordt gebeurt het zelfde. Dus iedere kill heeft daadwerkelijk effect op de voorraden van je eigen brigade maar ook die van de tegenstander. De bedoeling is dan ook om de vijand zoveel mogelijk van zijn voorraad te laten opgebruiken of hem af te snijden van zijn voorraden.Maar dat is een ander verhaal.


do jun 01, 2006 10:38 pm
Profiel WWW
Avatar gebruiker
richie

Geregistreerd:
zo okt 30, 2005 8:49 pm
Berichten: 85
Bericht 
En hoe zit het met de schepen? Komen in het spel ook echt zeeslagen voor?

_________________
"Stop comptin', Start shooting!"


vr jun 02, 2006 9:12 pm
Profiel
ewalk

Geregistreerd:
vr sep 30, 2005 1:20 am
Berichten: 209
Woonplaats: Groningen
Bericht 
richie schreef:
En hoe zit het met de schepen? Komen in het spel ook echt zeeslagen voor?


Komen voor naar gelang de frontlinie verschuift. Men is bezig om nu naast de aanwezige kruisers en patrouilleschepen nu ook torpedoboten en landingsvaartuigen te ontwikkelen.


za jun 03, 2006 10:19 am
Profiel WWW
Aristeis

Geregistreerd:
wo apr 11, 2007 12:16 am
Berichten: 1
Bericht 
ewalk schreef:
Richie schreef:

Uiteindelijk kun je zelf doen wat je doet en waar je naar toe gaat. Als jij een truck wil pakken in eindhoven en naar Verdun wil rijden kan je dat zelf bepalen. Je bent echter wel een paar uur onderweg.

Dat lijkt me wel wat :-)


wo apr 11, 2007 12:19 am
Profiel
ewalk

Geregistreerd:
vr sep 30, 2005 1:20 am
Berichten: 209
Woonplaats: Groningen
Bericht 
Zoals sommigen van jullie misschien wel weten is het spel voortdurend in ontwikkeling en blijft men de game verbeteren. Het spel bestaat deze maand juni precies 6 jaar. Om dit te vieren heeft men vanaf morgen 9 juni 2007 een 7-daagse free trial voor de nieuwsgierigen onder ons:

klik hier

Voor vragen kun je ook naar www.dutchd.nl surfen.


vr jun 08, 2007 8:25 pm
Profiel WWW
ewalk

Geregistreerd:
vr sep 30, 2005 1:20 am
Berichten: 209
Woonplaats: Groningen
Bericht 
Binnenkort weer een nieuwe patch! 1.27

Mortieren, resupplytrucks, redo van inf animaties en enkele modellen met nieuwe engine, enkele nieuwe vliegtuigen etc . en natuurlijk de introductie van TOEs: Table of equipments.

Table and Order of Equipment: in short, the idea that equipment is assigned to brigades.

Right now, when you spawn your Panzer 3f, your R35 or your Lee Enfield(*) you are spawning equipment from the Armybase's spawnlist. There are 400 riflemen in Waterloo's Armybase regardless of how many brigades move in.

With TOEs, each brigade has its own assignment of riflemen. If two brigades move into Waterloo, there are 800 riflemen available in total.

Conversely, if you move a brigade into a multi-armybase town - like Antwerp - instead of 400 riflemen per armybase, you have 400 riflemen. You can spawn them from any armybase, firebase, depot or facility that belongs to your side, but you only have 400 of them. If you want more, you need to bring in another brigade or division.



Hieronder de readme van de beta tests:

World War Two Online Open Test
=====================
Version 1.27.0.8 (07-13-07)

infantry:
- Sprint should now be available until ATP hits 50%
- Increase vulnerability to concussive effects and affect on ATP (still in dev needs some testing)

Mortars:
- Mortars are now STOs and are ready for test
- HE rounds have corrected shrapnel and kill zones are ready for testing
- Mortars no longer blow up under the floor!
- Added deploy sounds
- Added (new?) fire sounds
- Boresighted (you know what I mean) and should now have better dispersion (was shooting down and right...seriously)
- Fixed the "floating" round in the britsh fire animation

Mortar Issues:
- inflight mortar round oriented incorrectly
- timing issue with STO rounds being sent while round is inflight

Multi-Crew:
- Fixed a scoring error when killing AI where Capt got most of the score

Squads:
- Fixed errors arising from auto removal of recruits
- Needs testing!

* Test '''/remove'''ing a player who is not online
* Test '''/remove'''ing a player who is online
* Test '''/leave'''ing with and without other squad members present

Verify that:

* After being removed/kicked you do not have access to squad functionality
* When the squad is polled from the database (once every 2 minutes) you
are not magically rejoined to the squad.
* You do not rejoin the squad by reselecting your persona or re-entering
the game.

Fallback Needs Testing:
Fallback is re-implemented and should now be working.

Fallback is refused if the CP:
* is holding at all costs
* is already in mid fallback
* is neutral
* is not a defend objective for your side
* does not have a link to a friendly town
* is not contested (at time of the request)
* [uncontention should not *stop* the fallback if accepted]
* does not have an Open Link (see below)
* one or more brigades would be unable to fallback
* does not know which brigade is attacking it

An Open Link requires:
* linking depots are open and belong to your side,
* no enemy firebase on the link
* remote armybase owning the linking depot belongs to your side and is
open

Once the fallback is approved there is a "warning" interval before the
fallback is executed. Only the enemy should be able to capture during this interval.

When the fallback executes, ''all military facilities'' have their
ownership changed to match the country of the brigade which initiated the
attack objective.

'''TOE fallbacks differ from 1.26 fallback like this:'''
* ALL military facilities are surrendered, not just armybases.
* Surrenders should be visible in Monitor >> Capture Logs as being
carried out by "SYSTEM".
* After surrender the radio table of these facilities should still be
visible if the town is contested, although radio rebuild time is still
based on the Wor value
* From fallback -> retake should be half the time it was in 1.26 as a
result

Sounds and Effects:
- Incendiary rounds now have sweet new effect
- Fixed some sound distance errors with STOs
- Fixed the bow waves not being at sea level
- Fixed the missing muzzle flash lighting when firing a weapon

Documentation:
- New planes added to wiki
- New planes added to manual
- Mortars added to manuals

Translations:
- New source up

=====================
World War Two Online Closed Beta
=====================
Version 1.27.0.7 (07-011-07)

Mortars:
- Ready for testing
- Still need to do dispersion and kill testing/fixing
- Added textures
- Fixed fire arc
- Adjusted dispersion
- Min range is now 50m
- Added textures to all mortars
- Added fire sounds to all mortars
- Need to check all mortars for clipping and animation issues
- Fixed a bug where traverse failed after previously throwing a grenade

Ammo Stockpile:
- Heavy weapons (LMG, ATR, Mortar) can now create a stockpile
- Stockpiles are created when a rifleman hands you an ammo can and you become over supplied
- The stockpile is tied to your location
- If you move too far your stockpile will vanish (3m)
- Stockpile limit is currently 5 times your base ammo amount

Infantry:
- Webley sighting adjusted (needs boresight)
- Added new cup attach animations for French Grenadier's Lebel rifle
- readjusted grenade fire point, no more throwing them through the roof and floor

Effects:
- Added new effect for incendiary ammo
- Adjusted the eject point on the K98K
- Grenadiers now load single rounds for firing rifle grenades leaving their bullet count unaffected (single round reload animations are still pending)
- adjusted 20mm hit effects
- adjusted torpedo wakes
- improved the smoke grenade effect

Resupply trucks:
- Firing now interrupts the resupply action

Navy:
- boats spawning in will get 30 seconds of invulnerability

Terrain:
- Increased ambient light during the day

UI/HUD:
- Fixed an issue with pop-ups not understanding new lines
- Fixed missing chat graphics
- orders now centered REALLY THIS TIME!!!
- bunch of new map icons
- weapons no longer flash -1 ammo when switching
- holidays over, icons no longer blink for no reason

Mac:
- Launcher now lists version

Global:
- Fixed an error with screen resizing, wide screen should now work well, please post any issues in the forums
- Fixed a NetCode2 CTD
- Fixed depot and AB supply being reversed

=====================
World War Two Online Closed Beta
=====================
Version 1.27.0.6 (07-04-07)

Infantry:
- Fixed several display errors on clips/rounds

Mortars:
- Fixed a crash when firing a mortar next to a UMS
- Fixed RoF and fire animation sync errors that could cause problems when rapidly firing mortars
- Mortars fire animation now overrides all other input like deploy
- Mortars should now remain deployed when switching to binoculars
- Mortarmen now use the heavy weapons model for stamina (ATP)
- Fixed weapon auto switching when out of ammo

Resupply Point:
- moved the icon for "in range" of a resupply point

Map:
- Increased a players available waypoint submissions from 4 to 8 (contact reports)
- Increased a missions total number of waypoints from 16 to 20
- Towns (CPs) with more than one country present will now draw the country flag of both countries
- Same country brigades now sort together in the CP pop up
- The Cp pop up now lists units with a country code attached

Terrain:
- Monument text now turns off when you exit the monument area
- Grenades now have a splash sound when hitting water

FX2:
- Adjusted leak and fire for better effect on planes in flight

CSR:
- Tank destroyers now count towards Top 100 lists for Sappers, AT Gunners, and Tankers
- New planes added to CSR


di aug 14, 2007 9:04 pm
Profiel WWW
Kevy

Geregistreerd:
di aug 14, 2007 12:25 am
Berichten: 50
Bericht 
en hoe zit het hier met systeemeisen en internet snelheid van het spel zelf? Ik hoorde namelijk verschillende meningen over de graphics. Ik heb een vrij oud PC'tje dus zou het wel leuk vinden als ik het ook kon spelen. Ik kan me herinneren dat ik al eerder iets als dit gedownload had, misschien was dat de voorloper? Ik snapte in ieder geval niets van de besturing van bijv. een tank. Moet je een tank alleen besturen of heb je echt meerdere mensen nodig?

Edit: de systeemeisen heb ik al gevonden.

Citaat:
What are the minimum system requirements?
Windows 98, 2000, XP
1.2 GHz CPU (2 GHz Recommended)
512 MB of RAM (1GB Recommended)
128 MB 3D Video Card
DirectSound-compatibile Audio Card
32X CD-ROM drive (installation only)
56K Modem or High-Speed Internet Access
1 GB Free Hard Drive Space
DirectX 9.0 or higher


di aug 14, 2007 10:00 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group