Het is nu wo jan 17, 2018 4:44 pm

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Silent Hunter III 
Auteur Bericht
Mario

Bericht Silent Hunter III
Ik had een paar bonnen en ben ermee naar de Fnac gelopen, alwaar ik weer buitenkwam met een exemplaar van dit spel.

Vanavond als ik thuiskom maar eens installeren.

ma jan 02, 2006 2:53 pm
Profiel
97Th Division

Bericht 
Wat moet je eigenlijk allemaal doen in dit spel ik heb er nog nooit van gehoord ?

ma jan 02, 2006 4:59 pm
Profiel
Mario

Bericht 
Het is een simulator waar je de slag om de Atlantische Oceaan mee naspeelt (voor zover ik kan voortgaan op het doosje). Ik wou nog wel eens een onderzeebootspel spelen, vandaar.

ma jan 02, 2006 5:03 pm
Profiel
Barry

Bericht 
Hou ons even op de hoogte, ik zag het namelijk pas ook in de aanbiedingsbakken liggen bij de Free Record Shop. Het is alleen zo dat ik weleens een eerdere versie van Silent Hunter heb gehad, en dat was echt bagger als ik het me goed herinner...

ma jan 02, 2006 7:53 pm
Profiel
Mario

Bericht 
Ok Barry.
Ik heb het gisterenavond geïnstalleerd, maar ik vrees dat ik voorlopig onvoldoende RAM-geheugen heb. Voor het spel is 512 MB (1 giga wordt aangeraden) vereist, maar ik kreeg een melding dat ik er onvoldoende zou hebben. Het opstarten van het spel en de informatie die erbij zit, verloopt ook traag. Dus ik ga een van de komende dagen maar eens wat extra RAM-geheugen kopen.

Je hoort er nog van.

di jan 03, 2006 10:08 am
Profiel
Mario

Bericht 
Bon, even een eerste indruk, na een uurtje spelen en experimenteren. Allereerst meegeven dat ik enkel kan vergelijken met Aces of the deep van Sierra (een oud spel).

Het valt goed mee wat mij betreft, als duurt het opladen wel lang. Mooie beelden en enkele leuke gadgets zoals de 'free camera' (waarmee je je als een vogel in de lucht kunt verplaatsen ; leuk als je een doelwit aangevallen hebt) of de camera die de torpedo's volgt op hun weg.
Het geheel is wel statischer als een first person shooter uiteraard. Er is wel een bemanning die je ziet, maar die blijven meestal zitten. Als er schade is schudt de boot, je ziet water binnensijpelen en het licht springt aan en uit enz.
Voorlopig valt het goed mee.

zo feb 19, 2006 4:54 pm
Profiel
Mario

Bericht 
Heb het sinds een tweetal weken weer uit de lade gehaald en ben bezig me vertrouwd te maken met het spel en de vooral de functies en mogelijkheden.

Het loopt tot nu toe wat stroef, maar uiteindelijk vind ik wel wat ik nodig heb (er zijn veel knopjes en toetsen die je kunt gebruiken).

Heb er mijn eerste opdracht opzitten en het resultaat is niet echt schitterend : 2 voltreffers, waarvan 1 op een Noors schip en 1 op een bevriend schip (dat bovendien gezonken is :? ; het had een rode vlag met een witte bol in, geen idee welk land dat was). Maar dat beschouw ik dus als opwarmer.

Het heeft een tijdje geduurd eer ik snapte dat je echt wel consequent je bemanning moet toewijzen aan een bepaalde taak. Als er onvoldoende matrozen bij de diesels staan, kun je die ook niet gebruiken en gaat de boot ook niet vooruit als je aan de oppervlakte zit. Idem voor de elektrische motoren en ook, heb ik tot m'n scha en schande ondervonden, voor de torpedokamer. Ik heb een hele tijd zitten sakkeren op het feit dat m'n afgeschoten torpedo's niet vervangen werden in hun buizen, tot ik merkte dat ik eigenlijk geen bemanningsleden aan die opdracht had toegewezen. Ook het raadplegen van ontvangen radioberichtjes heeft wat geduurd... :oops:

Maar ik speel het wel graag.

vr aug 25, 2006 11:18 am
Profiel
Gregster91

Bericht 
Silenthunter III is een leuk spel om te spelen vind ik persoonlijk, maar je moet ontzettend veel geduld hebben en ook niets fout doen.

Ik vind het een spel om te doen op een regenachtige zondag :wink:

mvg Jeroen

vr nov 24, 2006 2:10 am
Profiel
dutchie-one

Bericht 
Als je er echt alles uit wildt halen, Haal de patches op bij UBIsoft.com
de EAME 1.1. 1.2 1.3 en 1.04 b
Kijk ook eens op Subsim.com daar zijn vele uitbreidingen te downloaden
wordt Lid van het Forum je vindt daar de echte kenners deze zullen je met al je problemen helpen echt een aanrader.

met groet Dutchie-one

do jul 12, 2007 1:48 am
Profiel
steunwieler

Bericht 
Moeilijk spel, ik heb het dus ook gekocht, maar erg leuk om te spelen.
Ik zal zeker es die patches proberen, es zien of het spel dan wat makkelijker word !
Enige probleem dat ik heb is dat mijn torpedos altijd missen... :?

zo sep 09, 2007 10:56 am
Profiel
dutchie-one

Bericht 
Hallo Steunwieler, met het installeren van de patch 1.4b worden bijna ?
al de onvolkomenheden opgelost zeker doen.
Zorg dat er een torpedoofficier op zijn post is geef aan welk doelwit je gekozen hebt en laat de oplossing zien.

Mocht je het spel leuk vinden maar toch iets meer Subsim.com wordt lid en ga naar de Forums SHII daar vind je verwijzingen naar een heel goede Mod.
The Grey Wolfs Expansion er gaat een nieuwe wereld voor jr open.

sucses, Dutchie-one

zo sep 09, 2007 8:09 pm
Profiel
dutchie-one

Bericht 
Mario dat schip met de rode vlag en witte bol is een Duits schip.
In veel landen mag de Nazi vlag niet meer getoond worden vandaar de witte bol.

sucses Dutchie-one :lol:

zo sep 09, 2007 8:13 pm
Profiel
steunwieler

Bericht 
Wat doet die Grey Wolfs Expansion precies? Heb je ergens een link waar het kort beschreven staat?

di sep 18, 2007 10:05 pm
Profiel
dutchie-one

Bericht 
Steunwieler, GWX is een mod. welke je overde reeds geinstallerde SHIII moet installeren hierin zitten veel verbeteringen en word de game nog meer realistiser. zoals ik schreef in een eerder bericht wordt lid bij WWW.Subsim.com kijk in het SHIII forum vele schrijvers hebben daar een verwijzing naar Filefront daar kun je deze mod downloaden en vele andere mod welke door de gebruikers gemaakt zijn.
je kunt op het forum ook al je vragen stellen je wordt zeker geholpen.

sucses Dutchie-one :D

PS Subsim is in het Engels ik hoop dat dit geen bezwaar is

wo sep 19, 2007 12:11 am
Profiel
steunwieler

Bericht 
Geen probleem, ik vind mijn weg wel, bedankt !

za sep 22, 2007 6:43 pm
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende