Het is nu vr maart 29, 2024 1:14 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
speciaal verzoek voor alle adoptanten ! 
Auteur Bericht
97Th Division
Bericht speciaal verzoek voor alle adoptanten !
Beste adoptanten,

Afgelopen donderdag had ik een mail ontvangen van Bob Rowland, hij is de contactpersoon van de website van de 97e Divisie waar mijn 2 geadopteerde soldaten in gediend hebben ( zijn zoon Bob jr. beheert de website ). Ik sta al ongeveer 3 jaar in contact met hem en hij schreef altijd hoe dankbaar hij en ook de andere veteranen waren over het adoptieprogamma in Margraten. In de mail van afgelopen donderdag had hij echter een verzoek wat ik opzicht wel een goed idee vond.

het volgende schreef hij me:

''Dear Robin: Been a long time since I've written but circumstances have made me be behind in all the things I need to do. Seems there aren't enough days in the week. I'll keep on plugging away though.The pictures of Margraten Cemetery were great and well-kept. We here are proud of it and the sacrifices and the efforts you and your people go thru to keep it looking so attractive.Bob Jr. has gone to great efforts on the web-site and it goes bigger every month. He is a veteran of twenty years himself and is proud of what he sees is going on behalf of our fallen soldiers.

It has entered my mind that you and your friends might want to and could put together a site to run for a short period on how you have come to our
aid in keeping Margraten looking so well. Statistics of every kind could be used and pictures of your gangs working there with flowers and flags at the various seasonal events. We would want to include this as a press release to various newspapers as well as the web-site. Would you give such an effort some consideration?''

Als ik me niet vergis hebben ze al op 'Fallen But Not Forgotten' een aantal verhalen staan van geadopteerde soldaten maar toch wou ik weten of er op het forum hier misschien niet interesse is om zoiets te doen zoals in de mail vermeld staat. Het zou wel een leuk idee zijn voor iedereen die wil om zijn verhaal met eventueel fotos erop kwijt te kunnen maar ook misschien uitleggen waarom je een soldaat geadopteerd hebt etc.. Ik heb echter geen verstand van het maken van websites en weet dus niet hoe zoiets in zijn werk gaat dus in feite heb ik 2 vragen:

1: Zijn er mensen hier geinteresseerd om hun verhaal van de adoptie etc op een website te zetten ?

2: Is er iemand die verstand heeft met het maken van websites en is zo'n idee haalbaar om er een website voor te maken ?

Denk er wel aan dat het idee voornamelijk is om er bredere aandacht aan te geven in Amerika aangezien hij het wou doorgeven aan diverse kranten. Die zullen er denk ik dan ook wel veel aandacht aan besteden aan het schrijven erover.

Mvg Robin


za nov 08, 2008 12:49 pm
Foes
Bericht 
is www.adoptiegraven.nl niet al een klein beetje zo'n site? Staan veel verhalen op van geadopteerde graven + een boel mooie foto's.
Weet niet of je die site al kende.

Groeten Foes


za nov 08, 2008 8:04 pm
-Spitfire-
Bericht 
Nou Foes, met name voortgang van onderzoek is te vinden, haha. :wink:

Op Fallen but not Forgotten zijn er wel enkele verhalen te vinden van adoptanten. Ik heb zelf al een tijdje het idee om op Adoptiegraven.nl iets te zetten waar adoptanten zich kunnen voorstellen d.m.v. het invullen van een vragenlijst, maar daar ben ik nooit echt verder mee gegaan. Ik vind het idee wat hij heeft erg goed. Eventueel zou dat als een apart gedeelte op de website van Adoptiegraven.nl kunnen komen of als een aparte website van/i.s.m. Adoptiegraven.nl. Dan kan ik er wel een website voor maken als je dat wat lijkt. Laat het maar weten Robin. :wink:


zo nov 09, 2008 12:00 am
97Th Division
Bericht 
@Spitfire

dat zou opzicht een geweldig idee zijn !

Zoals hij al aangaf kan het ook een tijdelijke website zijn maar ik heb eens rondgekeken op adoptiegraven.nl en moet zeggen dat het een erg mooie site is.
Ik denk dat het wel leuker zou zijn als daar eventueel een apart gedeelte op zou kunnen komen met de verhalen maar dan hoop ik toch dat zoveel mogelijk forumleden hier met een geadopteerde soldaat eraan willen meedoen. Ik denk dat ik de veteraan daar een groot plezier mee zou kunnen doen.

Groetjes Robin


zo nov 09, 2008 4:23 pm
71st Infantry Division
Bericht 
Hoi Robin,

Ik weet niet of je deze website al kent maar van vele adoptanten staan daar al de verhalen.

http://www.inproudremembrance.com/stories.html

Groetjes,

John


zo maart 01, 2009 8:57 pm
Jappieyo
Bericht 
In proud remeberence is een prachtige website, en de webmaster Kevin Klump is een uiterst vriendelijk persoon die dolgraag ieders verhaal op de site zet. John heeft gelijk, van veel adoptanten staan daar al verhalen.

Vind het overigens een geweldig idee om aan het forum of de website van adoptiegraven.nl een verhalen page te maken.

Sebastiaan, een keer overleggen met de rest?


do mei 28, 2009 1:16 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group