Het is nu do maart 28, 2024 1:47 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Ontvangen buitenlandse onderscheidingen 
Auteur Bericht
Roel R
Bericht 
Enig idee ?


za jan 21, 2006 10:09 pm
feldwebel
Bericht 
Ik kan alleen van de huidige campaign medals praten, Ikzelf heb van de Engelse regering een campaign medal mogen ontvangen netjes gegraveerd met mijn naam rang en onderdeel waar ik toen bij ingedeeld was als nederlands militair binnen een engelse eenheid.


zo jan 22, 2006 1:17 am
Avatar gebruiker
Gerd

Geregistreerd:
za mei 22, 2004 10:36 am
Berichten: 1133
Woonplaats: Tollembeek, België
Bericht 
Roel Rijks schreef:
Enig idee ?


Roel, ik denk dat je dat het best eens vraagt op het WAW-forum van Hans zelf. Hij is niet echt meer actief op dit forum.


zo jan 22, 2006 10:49 am
Profiel
Hans
Bericht 
Sorry voor mijn late reactie Roel, maar ik weet net zoveel als jou eigenlijk. Ik krijg meerdere vragen hierover, maar ik heb het antwoord echt niet. En ik geloof dat Checkpoint hier eigenlijk ook nog niet over uit is. We wachten gewoon maar af. :wink:


do jan 26, 2006 4:21 pm
Grebbeberg.nl
Bericht 
feldwebel schreef:
Ik kan alleen van de huidige campaign medals praten, Ikzelf heb van de Engelse regering een campaign medal mogen ontvangen netjes gegraveerd met mijn naam rang en onderdeel waar ik toen bij ingedeeld was als nederlands militair binnen een engelse eenheid.


Weet je zeker dat het niet het Duitse leger was? Met zo'n nick zou je het haast denken! Merkwaardige keuze ...


do jan 26, 2006 6:38 pm
feldwebel
Bericht 
Niet verder vertellen maar ik ben dubbel spion ik ben het lek waar remkes naar zoekt


do jan 26, 2006 6:45 pm
Grebbeberg.nl
Bericht 
Humor!


vr jan 27, 2006 10:47 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group