Het is nu vr apr 19, 2024 12:27 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
Duitse General assault badge?? 
Auteur Bericht
wrekaneU111
Bericht Duitse General assault badge??
Zo heb ik van de week een 8 tal onderscheidingen overgenomen van een vrouw wiens vader een WW2 verzamelaar was ( overleden ) ze wist niet wat ze er mee aan moest toen heb ik ze over genomen.

NU heb ik een vraag aan jullie gaat O.A om 2 General Assault badges met de nummers 75 & 100 op de voorkant. Gestempeld met JFS, met zware draag sporen.

NU heb ik ergens gelezen dat deze extreem zeldzaam, wil graag jullie mening hierover en wat ze tegenwoordig ongeveer waard zijn ( doe ze niet weg ).


za jan 14, 2006 1:47 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11907
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Zonder afbeeldingen is het al moeilijk om hier een antwoord op te geven. Vervolgens is het haast onmogelijk om ze zonder deze origineel in handen te hebben te waarderen.
Als ze origineel en gaaf zijn zal de 75 ten minste 3000 Euro en de 100 ten minste 4000 Euro waard kunnen zijn. Maar eigenlijk zou je ze indien je ze bijvoorbeeld wil verzekeren, door een expert moeten laten waarderen. Hoe meer draagsporen hoe lager de waarde wordt.
Echter momenteel wordt er belachelijk veel geboden op Duitse onderscheidingen, dus zouden ze zomaar meer op kunnen brengen.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


za jan 14, 2006 1:53 pm
Profiel WWW
wrekaneU111
Bericht 
Zo heb ik deze U boat Combat Clasp, ook nu weer is de vraag wat hier de waarde van is deze is. Hij heeft alle kenmerken van een orgineel op diverse site's onderzoek naar gedaan.


Afbeelding

Afbeelding

geef maar weer een gil zou ik zeggen.....


zo jan 15, 2006 11:51 am
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11907
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
De adelaar is niet scherp genoeg en ik vertrouw de speld niet.
Zonder hem in handen te hebben gehad kan ik hier geen definitief oordeel over geven. Ik zou hem op het Wehrmacht awards forum plaatsen (http://www.wehrmacht-awards.com/forums/index.php ) maar ik vertrouw deze niet helemaal.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


zo jan 15, 2006 3:51 pm
Profiel WWW
steunwieler
Bericht 
Wat is er zo speciaal aan de Duitse General assault badge dan??

Steuner


zo jan 15, 2006 8:23 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11907
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Op zich niets, tenzij er een cijfer op staat voor het aantal gevechten (50 , 75, 100).

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


ma jan 16, 2006 2:59 pm
Profiel WWW
huizingap
Bericht 
Die clasp is een vrij leuke fake.
het scharnier-pin-haak systeem is compleet fout voor deze types.
De gab met nummers zijn erg gewild en enorm goed nagemaakt. Je kunt ze op elke beurs vinden, ook degene die er gebruikt uit zien.
Post eens wat foto's van die twee, de meest voorkomende fakes haal ik er vaak wel uit.


ma jan 23, 2006 11:52 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group