Het is nu wo apr 24, 2024 4:31 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ] 
ek2 wo2 
Auteur Bericht
frejay
Bericht ek2 wo2
hallo

kan er mij iemand vertellen of deze ek2 origineel is


Afbeelding


Afbeelding


zo dec 17, 2006 11:50 am
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11910
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Heb je scherpere foto's?

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


zo dec 17, 2006 1:35 pm
Profiel WWW
frejay
Bericht 
hallo

nee die heb ik niet sorry hij kan geen detail foto's maken de persoon die het ek aanbied


zo dec 17, 2006 6:15 pm
Rudi
Bericht 
Wordt deze EK 2 op het internet aangeboden?
Zoja, waar ergenst?


zo dec 17, 2006 7:32 pm
Dutch-Lion
Bericht 
Maakt niet uit toch waar ie word aangeboden? Het maakt hem niet origineler of nepper..?

Ziet er zo in opzichte wel goed uit, maarja je kan het nooit zeker weten, zeker niet met deze foto's. je kan hem natuurlijk ook niet bekijken, dan kon je kijken naar de samenstelling van het EK... Vraag je of hij levenlange garantie op originaliteit wilt ondertekenen als hij beweert dat hij echt origineel is ;):P


zo dec 17, 2006 8:28 pm
Rudi
Bericht 
Dutch-Lion schreef:
Maakt niet uit toch waar ie word aangeboden? Het maakt hem niet origineler of nepper..?


Nee, maar misschien ken ik de verkoper van EK2.


zo dec 17, 2006 8:37 pm
frejay
Bericht 
hallo

hij wordt aangeboden door frans koops uit nederland weet niet of je die kent


ma dec 18, 2006 6:33 pm
Rudi
Bericht 
Nee, zijn naam komt mij niet bekent voor.


ma dec 18, 2006 7:31 pm
frejay
Bericht 
maar volgens mij ziet het er geen repro uit en hij geeft garantie


ma dec 18, 2006 7:39 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11910
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Of het repro is of niet kan echt van deze foto's niet worden afgelezen. De hedendaagse replica's zijn zo goed dat hier echt scherpere detail foto's voor nodig zijn. Op basis van deze foto's alleen zou ik zonder garantie de gok niet wagen. Ik weet de prijs van deze niet, maar het is toch de 80 tot 100 EUro dat een EK2 momenteel kost niet waard. Voor datzelfde geld zijn bij gerenommeerde handelaren ook exemplaren verkrijgbaar met garantie.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


di dec 19, 2006 8:15 am
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
Auke

Geregistreerd:
zo nov 28, 2004 7:42 pm
Berichten: 3246
Bericht 
Persoonlijk vind ik het al verdacht en doe ik al geen zaken meer met iemand die niet eens betere foto's wil maken van een item met zo'n waarde...


di dec 19, 2006 5:47 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group