Het is nu za apr 20, 2024 4:24 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Miniatuur po "Adolf in Poland" made in England 
Auteur Bericht
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht Miniatuur po "Adolf in Poland" made in England
Iemand misschien meer informatie over onderstaand object?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


zo maart 11, 2007 5:14 pm
Profiel
Bart Willemsen
Bericht 
Hoi Barry,
Ik heb een dergelijk potje gehad. In de jaren '80 weer verkocht (had als student geld nodig) op een beurs/rommelmarkt in Eindhoven. Ondanks het feit dat mijn exemplaar gebroken en gelijmd was, kreeg ik er nog 20,- (gulden) voor. Ik kocht het rond '75 van een handelaar in curiosa die mijn vader 'antiek en curiosa' leverde.Deze man 'reed' op Engeland en kwam elke drie weken met een busje vol curiosa bij mijn pa langs. Mijn vader deed 'Antiek' er destijds 'naast' ( hij had een garage/benzinestation in de buurt van Arnhem), Dat was toen een 'Hype' (regentonnen, karrenwielen en andere troep). Het potje verwijst naar de inval in Polen en heeft de vorm van een pispot. Dat had je natuurlijk zelf ook al bedacht.
Niet veel aanvullende info, vrees ik. Ik moest om sentimentele redenen even reageren; groeten: Bart.


di maart 27, 2007 11:31 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group