Het is nu di apr 23, 2024 4:39 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ardennen.. Wie gaan er Mee! 
Auteur Bericht
Harro
Bericht 
Als je één dag wil langskomen is dat wat mij betreft natuurlijk prima. Probeer dit een beetje af te stemmen op wanneer je kan cq. mag (van de baas) en wat we op die dag als groep gaan doen.


vr okt 29, 2004 3:21 pm
IA002
Bericht 
Mario, we zitten niet 'te hengelen' naar 'extra volk' , we zijn enkel bezig na te gaan wie er interessen heeft. Bij te weinig interssen gaat de reis gewoon niet door in deze opzet.

1 of 2 dagen meegaan is o.k., maar de prijs is dan niet simpelweg 1/5 of 2/5 van de overige deelnemers. Hoe komt dat:- voorbeeld:- Indien we een busje huren is dat voor heel de week, de lege plaats in het busje voor de overige dagen dat je er niet bent zal je dus ook moeten betalen ((anders hadden we een kleiner voertuig kunnen huren)) . Zelfde als voor het huisje. Mensen kunnen dus minder dagen mee, maar de prijs zal voor vervoer en overnachting zullen voor een ieder vast staan als voor iemand die 5 dagen mee gaat. Je boekt dan namelijk een 5 daagse reis, als je eerder terug wil/later wil komen dan is dat voor eigen rekening.


vr okt 29, 2004 8:58 pm
Mario
Bericht 
Ja, excuses voor m'n oneerbiedwaardig woordgebruik. Was niet zo bedoeld, maar had het op dat moment druk.

Ik was eigenlijk gewoon van plan om met eigen vervoer een dag of misschien 2 met jullie mee te gaan. Ben er nu zelf nog niet uit of ik effectief meedoe, dus hou met mij in ieder geval geen rekening als jullie alles moeten bespreken, c.q. uitrekenen.

Misschien kom ik beter eerst naar de forumontmoeting vooraleer een hele dag of meer in jullie gezelschap door te brengen :lol:.


vr okt 29, 2004 9:15 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Philip,ABRG schreef:
Groot gelijk Barry, je weet maar nooit, zie aan dse foto's dat er al 2 oude vieze mannetjes bij zitten.

Mario schreef:
Misschien kom ik beter eerst naar de forumontmoeting vooraleer een hele dag of meer in jullie gezelschap door te brengen :lol:.

8)

Maargoed, zie jullie dan allemaal wel op de meeting verschijnen :lol:.


vr okt 29, 2004 9:45 pm
Profiel
Mario
Bericht 
't Is misschien off topic, maar waar vind ik de berichten daarover ?


vr okt 29, 2004 9:55 pm
Hans
Bericht 
Ook even offtopic, maar deze zijn te hier te lezen : http://www.tweede-wereldoorlog.nl/forum ... php?t=1457


vr okt 29, 2004 9:58 pm
Harro
Bericht 
Hejhej, we zijn wel oud maar niet vies! niet voor niets staat er onder mijn berichten...


za okt 30, 2004 12:42 pm
Mario
Bericht 
Ik weet niet of jullie het bestaan ervan kennen, maar Lannoo geeft een boekje uit met 7 tochten die je per auto kan afleggen langs Ardense slagvelden. Misschien hebben jullie er iets aan, misschien niet.

Emile Engels, Op toch langs Ardense slagvelden, Collectie : Lannoo's dicht-bij-huisgidsen, Lannoo, Tielt, 1994. (isbn-nr : 90-209-2441-9)

De beschreven routes heten :
a) Het noordelijk scharnierpunt van de saillant : van Elsenborn naar Büllingen,

b) De Eerste SS-pantserdivisie schaakmat : van Losheim naar La Gleize,

c) De strijd om Sankt-Vith : van Baraque Fraiture naar Sankt Vith,

d) In de voetsporen van de Tweede pantserdivisie : van Clervaux naar Bastogne,

e) De slag om Bastogne : Bastogne en omstreken,

f) Operaties op de noordflank van de saillant : van Marche-en-Famenne naar La Roche,

g) In de voetsporen van generaal Patton : van Luxemburg naar Houffalize.


za okt 30, 2004 2:11 pm
David
Bericht 
Heb ik hier liggen maar ik vind het een vrij beknopt overzicht. Het is echt het standaard verhaal wat er wordt afgewerkt.

Maar ik durf wel mee met die ouwe mannetjes hoor..
Wie nog meer?


za okt 30, 2004 2:15 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group