Het is nu do maart 28, 2024 9:43 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7657 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 511  Volgende
WO2 Quiz 
Auteur Bericht
Bart Geraerts
Bericht 
Stond deze vraag uberhaupt al niet in een stiwot quiz? :P

PS: misschien een nieuw regeltje aan dit spel toevoegen, ziehier :P

Persoon A stelt een vraag, persoon B antwoord correct en stelt een nieuwe vraag, iedereen mag antwoorden, behalve Persoon A.

Dit om te verhinderen dat er 2 of 3 mensen constant dit spel aan het spelen zijn :wink:


ma dec 20, 2004 7:21 pm
Hans
Bericht 
Nou ik geen Stiwot-quizmaster meer ben, mag ik zeker ook wel meedoen, of niet...... ? :P


ma dec 20, 2004 7:31 pm
Davide
Bericht 
Voor mij geen probleem zoals men al zei de vraag komt uit een stiwot quiz mocht toch 8) of niet?


ma dec 20, 2004 8:05 pm
Bart Geraerts
Bericht 
Dus Hans, laat je volledig gaan :mrgreen:


ma dec 20, 2004 9:11 pm
Hans
Bericht 
Volgens mij was dit James 'Ginger' Lacey. :wink:


ma dec 20, 2004 9:18 pm
Hans
Bericht 
David, ik ben helemaal niet ongeduldig hoor, maar is mijn antwoord goed, en zo ja, mag ik dan een vraag plaatsen....... ? :roll:


ma dec 20, 2004 10:32 pm
Bart Geraerts
Bericht 
helemaal niet ongeduldig hoor :mrgreen: volgens mij barst Hans van het ongeduld... wie weet heeft hij een vraag in petto waar je gerust U tegen kan zeggen :P


ma dec 20, 2004 10:56 pm
Hans
Bericht 
Nou, ik heb wel een aardige in petto, maar ik moet eerst even weten of mijn antwoord goed is, nou..... ? :roll:


di dec 21, 2004 7:44 am
Davide
Bericht 
Jah het is goed ik had ook wel examens tot vandaag dus ik ga ni elke 2 min komen kijken ok :twisted:


di dec 21, 2004 11:09 am
Leo
Bericht 
OFF-TOPIC,
Zeker niet geslaagd in het vormen van zinnen??

Grapje.

...-


di dec 21, 2004 12:02 pm
Davide
Bericht 
tja 8) Je moet toch ergens op buizen. :twisted:


di dec 21, 2004 12:15 pm
Leo
Bericht 
OFF-TOPIC voor de laatste maal,

Veel geluk ermee.

...-


di dec 21, 2004 12:24 pm
Hans
Bericht 
In de geschiedenis van het Britse Victoria Cross is het verscheidene malen voorgekomen dat dezelfde persoon twee keer werd onderscheiden met deze hoge dapperheidsonderscheiding voor twee afzonderlijke heröische acties. Mijn vraag is dan ook als volgt : Hoeveel keer is het voorgekomen dat dezelfde persoon twee keer is onderscheiden met het Britse Victoria Cross voor afzonderlijke acties tijdens de 2e Wereldoorlog en wat is/zijn hun naam/namen ?

Dus ik wil 2 antwoorden weten, namelijk hoeveel keer dit is voorgekomen en de bijbehorende naam/namen.

Ik weet het, een inkoppertje maar we moeten niet al te moeilijk gaan beginnen. :mrgreen:


di dec 21, 2004 1:09 pm
Bart Geraerts
Bericht 
*steekt keurig hand omhoog*
Mag ik het zeggen mijnheer? :lol:

Victoria cross is twee keer aan drie mensen gegeven ;) Arthur Martin Leake, Noel Chavasse en Charles Upham.

Met dank aan: http://www.ww2awards.com/

:mrgreen: :mrgreen:


di dec 21, 2004 2:39 pm
Hans
Bericht 
Heel netjes Bart, maar niet het juiste antwoord op mijn vraag. De vraag was dus 'tijdens de 2e Wereldoorlog' en niet in totaal. Je weet het, ik ben streng, doch rechtvaardig :mrgreen:


di dec 21, 2004 2:43 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7657 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 511  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group