Het is nu vr maart 29, 2024 2:21 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Troepen in Engeland 
Auteur Bericht
Broekie
Bericht Troepen in Engeland
Hoi

Binnenkort ga ik voor een dagje met de auto naar engeland. Dus ik vraag mij af of er daar nog museums of dergelijke rond WOII zijn. Omdat vele amerikanen in engeland verbleven voor d day, zijn er daar dan ook nog bewijzen te vinden van hun verblijf. Ik ga met de boot tot in Dover dus liefst iets in de buurt dat je zegt dat moet je eens bezoeken.

Alvast bedankt


di sep 06, 2005 9:41 am
svdwal
Bericht 
Broekie,

Welk gebied/stad je heen?
Ik ken vele musea in Engeland,

Sjoerd


di sep 06, 2005 5:10 pm
WO2 Joost
Bericht 
Dover castel zou je heen moete gaan zijn ondergrondse gagen waar een hoofdkwartier is ik weet niet of ze daar ook voor d-day dingen hebben geregeld :roll: maar in operatie dynamo. Om de mense van duinkerke te halen is daar grotendeels georganiseerd.Het was ook de frontlinie van engeland toen de duitsers in frankrijk zaten.


wo sep 07, 2005 3:18 pm
Toon Schouteten
Bericht 
het imperial war museum mss? dat is dacht ik tog in londen en ik denk dat het gigantisch groot is


wo sep 07, 2005 8:07 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group