Het is nu do maart 28, 2024 11:06 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Rit met als thema de Maginotlinie 
Auteur Bericht
Mario
Bericht Rit met als thema de Maginotlinie
In het tijdschrift Motoren & Toerisme (is Vlaams, maar in principe ook in Nederland verkrijgbaar) staat deze maand een motorrit die langs een aantal forten van de Maginotlinie gaat.

Ik weet niet of er hier motorrijders lid zijn, maar misschien interesseert het een enkeling. Er worden 4 verschillende forten aangedaan. De rit start in het Belgische dorpje Torgny en gaat vanaf daar voort.

Morgen post ik wel even over welke forten het gaat.

Deze dus :
Fort de Fermont
Fort Immerhof
Fort Galgenberg
Fort Hackenberg.

De rit is in totaal 154 km. Mocht er interesse zijn, geef ik wel meer informatie (beknopt roadbook bijvoorbeeld)


do sep 08, 2005 9:05 pm
Nico
Bericht 
Hey Mario ,

Eerst eventjes voorstellen. De naam is Nico en woon in Schoten (belgië) .
En ik veronderstel dat u ook van België bent .........
Heb mij net lid gemaakt hier en vond het wel leuk iemand tegen te komen hier met 2 dezelfde hobby's als ik WOII en motorrijden .
Spijtig genoeg kan ik niet echt ingaan op uw oproep vermits ik mijn motor nog aan het inrijden ben had het anders wel graag gedaan (HOEWEL).
Misschien een andere keer .
Bij deze

Vriendelijke groeten


vr sep 09, 2005 10:06 pm
Mario
Bericht 
Hallo Nico,

Ik was nog niet echt van plan om deze rit te rijden hoor (geen tijd), maar wou het gewoon laten weten, zodat eventueel geïnteresseerden het nummer konden kopen.

Succes met het motorrijden en welkom :) !


za sep 10, 2005 9:44 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group