Het is nu di apr 23, 2024 8:48 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Dolle Dinsdag 
Auteur Bericht
IA002
Bericht Dolle Dinsdag
Ik ben op zoek naar verhalen van burgers uit de provincie's Utrecht, Gelderland en het zuidelijke deel van Zuidholland (tot aan Dordrecht ongeveer) die iets kunnen vertellen van de periode rond Dolle Dinsdag (5 september 44) en de dagen er na.


di aug 03, 2004 4:45 pm
Hans
Bericht 
Pietje, een wat late reactie maar ik zie dat je op je oproep geen reacties heb mogen ontvangen. Misschien is het ook voor jou een optie om een oproep samen te stellen en deze naar het veteranenblad 'Checkpoint' te sturen met het verzoek om deze te plaatsen in één van hun nummers. Mijn ervaring met vorige oproepen is dat er altijd reacties op komen. Mocht je het adres willen weten van 'Checkpoint', laat dit mij dan maar even via mail of PM weten.

Hans
hans@stiwot.nl


vr nov 05, 2004 8:31 am
Hans
Bericht 
Pietje, ik weet niet of dat je ondertussen al informatie heb mogen ontvangen, maar ik ben bezig met een ruim artikel over Dolle Dinsdag. Mocht je voor mij nog iets interessants hebben dat ik kan verwerken in mijn artikel, hoor ik dat uiteraard graag van je :wink:


wo nov 24, 2004 7:46 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group