Het is nu do maart 28, 2024 4:06 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Oproep voor nieuwe televisieserie Oorlogsgeheimen 
Auteur Bericht
Oorlogsgeheimen
Bericht Oproep voor nieuwe televisieserie Oorlogsgeheimen
Rond Bevrijdingsdag zendt Omroep MAX de nieuwe serie Oorlogsgeheimen uit. De serie zoekt naar de antwoorden op persoonlijke vragen over de Tweede Wereldoorlog, vragen die mensen al jaren bezighouden: Wat is er gebeurd met mijn onderduikfamilie of hoe is het die Joodse familie in de straat vergaan? Naar welk kamp is mijn familie gebracht en hoe is het met hen afgelopen? Had u een jeugdvriend of een jeugdliefde en zijn jullie elkaar in de chaotische oorlogsdagen voorgoed uit het oog verloren?

Bent u iemand met zo’n prangende vraag en wilt u dat wij u helpen om de waarheid boven tafel te krijgen? Neem dan contact met ons op via oorlogsgeheimen@tuvalu.nl

[EDIT: Egbert]E-mailadres aangepast i.v.m. spam.[/EDIT]


wo dec 22, 2010 11:30 am
Vehikel
Bericht 
Ik had een vraag gesteld via het geëigende kanaal, maar men vind het blijkbaar niet nodig te reageren of zelf maar een bevestiging te sturen dat de vraag aangekomen is.
Niet echt serieus als je het mij vraagt.
H.Gertner

Inmiddels al bericht gehad, n.a.v. mijn opmerking. Zeer netjes, dus is mijn opmerking niet meer van toepassing.


wo feb 09, 2011 6:33 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group