Het is nu vr maart 29, 2024 7:25 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 13 berichten ] 
Tea Party senaatskandidaat draagt graag SS-uniformen 
Auteur Bericht
Harro
Bericht Tea Party senaatskandidaat draagt graag SS-uniformen
http://www.joop.nl/wereld/detail/artike ... uniformen/
Citaat:
Richard Iott speelt graag voor nazi

De Tea Party-kandidaat voor het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden kleedt zich graag in een Duits Waffen SS-uniform om deel te nemen in nazi-reconstructies. Iott zegt gefascineerd te zijn door het relatief kleine Duitsland, dat militair een groot deel van de wereld heeft kunnen overwinnen.

Rich Iott zegt in verschillende verklaringen alleen bijzondere belangstelling voor de militair-historische prestaties van het Duitse leger in de Tweede Wereldoorlog te hebben.

De organisatie van Amerikaanse-joodse overlevenden van de holocaust en hun nakomelingen is boos op Iott. Elan Steinberg, vice-voorzitter van de organisatie zegt in een verklaring dat vooral het uitblijven van een verontschuldiging van Iott beschamend is. "Meneer Iott moet eraan worden herrinerd dat de SS tijdens de Neurenberg Processen verklaard is tot een criminele organisatie", aldus Steinberg

Afbeelding

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/co ... 04251.html

http://www.theatlantic.com/politics/arc ... azi/64319/

http://www.independent.co.uk/news/world ... 02910.html


zo okt 10, 2010 12:59 pm
Harro
Bericht 
FIWI schreef:
Tja, de Tea Party staat natuurlijk ook bekend voor zijn uiterst rechtse gedachtengoed

Door en door conservatief, ze trekken inderdaad dit soort lieden.


ma okt 11, 2010 11:47 am
Harro
Bericht 
Ik ging zojuist even op zijn website kijken. Z'n campagneteam probeert wanhopig aan "damage control" te doen en meteen op de meest "cheezy" manier die je kan bedenken. Heeft iemand een teiltje voor me?
http://voteiott.com/2010/10/from-richard-gabai/
Citaat:
Below is a statement from Richard Gabai, a friend of Rich Iott and his family
Oct 11, 2010
I have known and worked closely with Rich Iott for many years.

First things first; Rich Iott is one of the most pro-Jewish, pro-Israel people I know.

We are business partners and very close personal friends. One of the first things I explained to Rich when we started working together was that I don’t work on Shabbat – the Jewish Sabbath. He said, “That’s great, I’m glad you take a break every week and spend quality time with your family!”

Rich has been a true friend in a business in which that is very hard to come by. He is the only Executive Producer that I have ever worked with that has wanted to re-negotiate a deal after the fact to improve the terms for me; this is unheard of. ”You’ve worked so hard for us,” he told me, “you deserve a bigger piece of the film.”

Rich has been an overnight guest in our Kosher home, his wife Chris, and their children Ian and Devon, are always welcome. My wife especially enjoys visiting with Chris.

When Rich and I were at the Cannes film festival he was excited to join me at an orthodox Shabbat dinner. He had a great time speaking with the Rabbis and we all enjoyed a very festive and spiritual evening.

Anytime the subject comes up Rich is not shy about his stance on Israel and the importance of it remaining a Jewish state. I know he also traveled to Israel to train with their airborne troops.

Anyone who doubts his integrity based on the re-enacting he does, be it Civil War or either of the world wars, is making a big mistake.

Rich Iott is most honorable. I cherish his friendship, and I am proud to endorse his candidacy.

Richard Gabai
Los Angeles, CA


wo okt 13, 2010 11:44 am
Moderator
Avatar gebruiker
Jean

Geregistreerd:
vr jul 24, 2009 2:23 pm
Berichten: 1184
Woonplaats: Flanders Fields
Bericht 
Met een teiltje kom je niet toe :roll:

_________________
Ni dieu, ni maitre


wo okt 13, 2010 11:51 am
Profiel
yoeri
Bericht 
zolang ie alleen maar aan reenactment doet ..... .


vr okt 15, 2010 12:51 pm
Harro
Bericht 
yoeri schreef:
zolang ie alleen maar aan reenactment doet ..... .

dan....???


vr okt 15, 2010 3:10 pm
Jan1981
Bericht 
De man heeft gewoon een andere smaak dan wij.

Moet zeggen dat zo'n gestippeld broekje toch wel leuk staat.
Steekt mooi af bij het veldgrijze jasje...
Alleen die laarzen zijn zoooo 2009, kunnen echt niet meer!!

Om over die 2e man van links nog maar niet te beginnen... :roll:


vr okt 15, 2010 3:36 pm
yoeri
Bericht 
Harro schreef:
yoeri schreef:
zolang ie alleen maar aan reenactment doet ..... .

dan....???



kan ik er niets van zeggen he :)
alle reenactment zie ik graag op de beurzen en shows.

als hij die ideeën aanhangt da's wat anders natuurlijk.


vr okt 15, 2010 7:48 pm
Harro
Bericht 
De "mission statement" (disclaimer) van de betreffende reenactment group vind ik alvast niet bevorderlijk voor zijn politieke carrière. Al hebben ze die inmiddels vervangen voor een neutralere disclaimer. Mensen die de Waffen-SS zien als een soort Verenigde Naties avant la lettre vind ik van weinig realiteitszin getuigen.


za okt 16, 2010 12:12 am
Leo
Bericht 
Zowel als er momenteel in Duitsland vraag is naar een sterke " Fuhrer " willen de Tea Party leiders zich in de VS profileren als het beste van het beste. Een sterk land onder een sterke leider. Dit doe je echter niet op die manier, je moet je waarmaken. Niet door een bestaand regime af te knauwen, maar om jezelf in de realiteit te verplaatsen.
En dat doe je niet met re-enactment kledij en de bijgevoegde " feel good " smile.
Typisch USA.


za okt 16, 2010 12:35 pm
Moderator
Avatar gebruiker
Jean

Geregistreerd:
vr jul 24, 2009 2:23 pm
Berichten: 1184
Woonplaats: Flanders Fields
Bericht 
NIGHTWALKER schreef:
Zowel als er momenteel in Duitsland vraag is naar een sterke " Fuhrer " ...


Wat bedoel je hiermee?

_________________
Ni dieu, ni maitre


za okt 16, 2010 1:41 pm
Profiel
Leo
Bericht 
Kranten lezen en Merkels reactie erop :wink:


za okt 16, 2010 3:08 pm
Moderator
Avatar gebruiker
Jean

Geregistreerd:
vr jul 24, 2009 2:23 pm
Berichten: 1184
Woonplaats: Flanders Fields
Bericht 
Ja, graag meer info.

_________________
Ni dieu, ni maitre


za okt 16, 2010 5:04 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 13 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group