Het is nu do apr 18, 2024 2:21 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
Zelf een tank besturen 
Auteur Bericht
Dennis N
Bericht Zelf een tank besturen
Enige tijd geleden las ik ergens dat het mogelijk was om in Duitsland zelf een Russische T-? te besturen. Je krijgt een half uur les en daarna mag je zelf het veld in.

Komt iemand dit bekend voor, want ik zou het graag gaan doen maar ik kan het nergens op internet vinden.

Alvast bedankt!


do apr 24, 2008 10:56 am
sky
Bericht 
zal eens voor je zoeken, had wel laatste iets gepost over het kopen van ww2 russische tanks, maar das verwijderd. :(


do apr 24, 2008 12:05 pm
David
Bericht 
Dennis,

Volgens mij heeft er een artikel hierover in de Panorama gestaan. Weet het alleen niet zeker.


do apr 24, 2008 3:38 pm
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
sky schreef:
zal eens voor je zoeken, had wel laatste iets gepost over het kopen van ww2 russische tanks, maar das verwijderd. :(


Deze misschien?

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


do apr 24, 2008 6:12 pm
Profiel WWW
ChrisZ
Bericht 
Oekraiene kan dat. Stond een paar jaar terug in Panorama inderdaad. Maar t was vooral scheuren in T-72's en schieten met AK-47's en andere rotzooi die door het Rode Leger achter is gelaten begin jaren 90. Ik weet niet of het nu nog kan trouwens, t was vooral toen dat t goedkoper was om het rijke westerlingen als speelgoed aan te bieden dan te slopen...die tijden veranderen natuurlijk snel


do apr 24, 2008 11:46 pm
Angela&Anniek
Bericht Re: Zelf een tank besturen
https://www.panzerschule.de/

Dat je dit nu van mij moet horen! Mijn man is gek van tanks en dit wordt zijn verjaardagscadeau, ik heb de site altijd opgeslagen gehouden!


di jun 26, 2012 1:41 pm
Ries
Bericht Re: Zelf een tank besturen
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat een rit in een tank een geweldige ervaring is. Hier zit ik rechts in de geschutskoepel van een Nederlandse Leopard2:

Afbeelding


wo jun 27, 2012 3:01 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group