Het is nu do maart 28, 2024 2:36 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Bastogne Historic Walk: 2008 
Auteur Bericht
sky
Bericht 
Is er ook dit jaar zo'n fijne wandeling???? kan er nog niks over vinden.


vr aug 15, 2008 10:48 am
John S.
Bericht 
Duurt nog ff tot december......
Of heb je je winterkloffie al paraat? :wink:


vr aug 15, 2008 12:47 pm
sky
Bericht 
John S. schreef:
Duurt nog ff tot december......
Of heb je je winterkloffie al paraat? :wink:


Jep heb alweer genoeg van de "zomer" :)
Was ff benieuwd aangezien voor jaar de info eind van deze maand alweer beschikbaar was.

gewoon ff afwachten weer dus, maar ga hem wel weer lopen.


zo aug 17, 2008 12:13 am
John S.
Bericht 
Sky:

Citaat:
Jep heb alweer genoeg van de "zomer"


Same here !!!


zo aug 17, 2008 2:13 pm
Militaria Bastogne
Bericht 
Hallo mensen,

Nog een paar weekjes geduld aub. We zijn samen met de organisatie van de wandelroute bezig met de organisatie van een groot evenement. 11 hectare kampement, re-enactment, voertuigen, muziek, paradrops, aanwezigheid van veteranen, enz. Wanneer de vergunningen voor dit evenement rond zijn kan er ook meer gecommuniceerd worden over de wandeloute omdat deze dan bij het evenemententerrein voorbij komt.

Dit jaar zal een soort van "generale" zijn voor de 65-jarige herdenking van volgend jaar. We willen hier een groot opgezet terugkerend evenement van maken dat veel te bieden heeft voor de re-enactmentverenigingen, voertuigenclubs en bezoekers. Op die manier kunnen we meer structuur aanbrengen in alle activiteiten in en rondom Bastogne. We plannen om hier vanaf eind dit jaar een belangrijk deel van onze website aan te gaan wijden zodat we gedurende het jaar precies weer kunnen geven wat er tijdens het herdenkingsweekend van december georganiseerd wordt.

Kortom: er zit het e.e.a. aan te komen.

Groeten,
Frank Slegers
Militaria Bastogne


ma aug 25, 2008 11:29 pm
sky
Bericht 
Hoi Frank, klinkt allemaal erg goed. kan je wellecht alavst ee ntipje van de sluier oplichten?? bv welke route er dit in de schijnwerpers staat ( 2006 506th , 2007 502nd 2008 ....? )

btw complimenten met het monument bij Brecourt heb er ff een kijkje genomen afgelopen vakantie.


di aug 26, 2008 12:20 pm
T(h)ijs
Bericht 
Ik kan niet wachten totdat het weer winter is :) Afgelopen jaar de 13 (15) gelopen en dit jaar gaan we wel voor de 20 denk ik.


di aug 26, 2008 12:40 pm
Militaria Bastogne
Bericht 
Hallo AJ,

Op de eerste plaats bedankt voor het compliment. We hebben erg veel plezier gehad in het bouwen van het monument en we zijn blij dat we dit voor de veteranen hebben kunnen doen.

Wat betreft de activiteiten in en rond Bastogne in december: je zult echt nog even af moeten wachten. De route van de wandeltocht is namelijk ook afhankelijk van de vergunning voor het evenement. Als het evenement namelijk niet door kan gaan, dan zal de route van de mars anders zijn.

Groeten,
Frank Slegers
Militaria Bastogne


di aug 26, 2008 1:26 pm
Pieter F
Bericht 
PRT, zou jij nog eens naar het formaat van je geposte foto's willen kijken. De lay-out van het forum wordt nu namelijk aangetast omdat sommige de maximale toegestane grootte van 600 px breed overscheiden.


di aug 26, 2008 8:09 pm
Maurice1976
Bericht 
tipje van de sluier: De walk is in het weekend van 14 december...

@Frank: Hoop dat jullie de vergunning rondkrijgen, hoe meer er te doen en te zien is hoe aantrekkelijker de wandeling word!
Ik zie de Walk ieder jaar progressie maken, en dat maakt het ook leuk om iedere keer weer te gaan om te zien wat er nu weer op het programma staat.


wo aug 27, 2008 11:43 am
sky
Bericht 
Militaria Bastogne schreef:
Hallo AJ,

Op de eerste plaats bedankt voor het compliment. We hebben erg veel plezier gehad in het bouwen van het monument en we zijn blij dat we dit voor de veteranen hebben kunnen doen.

Wat betreft de activiteiten in en rond Bastogne in december: je zult echt nog even af moeten wachten. De route van de wandeltocht is namelijk ook afhankelijk van de vergunning voor het evenement. Als het evenement namelijk niet door kan gaan, dan zal de route van de mars anders zijn.

Groeten,
Frank Slegers
Militaria Bastogne


Zit er nu een andere organisatie achter die de walk regeld??


wo aug 27, 2008 12:40 pm
Maurice1976
Bericht 
Zover ik weet is er geen andere organisatie, het is nog altijd Sperandieu van hem heb ik ook een datum doorgekregen.

Maar wat Frank waarschijnlijk bedoeld is dat zij samenwerken met de organisatie van de walk ivm re-enactment e.d.
Als hetgeen (evenement/kampement) waar Frank het over heeft geen vergunning krijgt van de gemeente Bastogne zal de Walk een andere route lopen, maw niet langs hetgeen Frank hier beschrijft.

Vorig jaar was de parajump ook een extra, met een extra route heen en terug naar de dropzone, dat is in de voorgaande edities niet geweest.


wo aug 27, 2008 12:48 pm
T(h)ijs
Bericht 
Maurice1976 schreef:
tipje van de sluier: De walk is in het weekend van 14 december...

@Frank: Hoop dat jullie de vergunning rondkrijgen, hoe meer er te doen en te zien is hoe aantrekkelijker de wandeling word!
Ik zie de Walk ieder jaar progressie maken, en dat maakt het ook leuk om iedere keer weer te gaan om te zien wat er nu weer op het programma staat.


Op de 13e dus? Want dan moet ik wat afspraken verzetten vrees ik. Verder vond ik de wandeling vorig jaar echt geweldig, lekker zonnetje maar toch enorm afzien door de kou, geheel 'in de geest van'.


wo aug 27, 2008 2:53 pm
Maurice1976
Bericht 
Ja, inderdaad de zaterdag 13e die datum heb doorgekregen van de organisatie, ik ben van vrijdag tot zondag daar vandaar dat ik schreef het weekend van de 14e...

Er zijn afgelopen jaar meer mensen van het forum aanwezig geweest dan ik gezien heb...heb een handjevol gezien en gesproken... en ik liep nogwel door het bos het geheime stiwotforumwachtwoord te roepen, haha


wo aug 27, 2008 4:24 pm
John S.
Bericht 
Ja, Maurice. Omdat het wachtwoord geheim was wist niemand waarover je het had :mrgreen:


wo aug 27, 2008 4:47 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group