Het is nu di apr 16, 2024 2:33 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 525 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Adoptiegraven 
Auteur Bericht
Let's Go
Bericht 
Dat is mooi bedankt, daar kan ik wel wat mee. Ik ben al begonnen met een opzetje van een mail, maar mijn Engels is niet zo heel erg goed, dus aan jou brief heb ik zeker een goed voorbeeld


za sep 29, 2007 12:34 am
John S.
Bericht 
Eindelijk nieuws een reactie van een (ver) familielid van everett D. Dye, SGT, I-com, 502 PIR, 101st Airborne.

Hier een foto van hem met zijn vader. Hij lijkt klein, maar volgens Mark Bando woog hij bijna 100 kilo en volgens veteranen was hij een 'BAAAAAAD Man'.....

Afbeelding


zo okt 14, 2007 8:40 pm
Ishirra
Bericht 
Ik heb een vraagje over dat 180 form. Kan ik er meerdere tegelijk sturen of is het beter dat ik ze een voor een stuur?


di okt 16, 2007 11:46 pm
-Spitfire-
Bericht 
Ik ben morgen op Margraten, Henri-Chapelle en Ardennes te vinden. Zijn er nog verzoekjes voor foto's?


vr okt 19, 2007 5:27 pm
Let's Go
Bericht 
-Spitfire- schreef:
Ik ben morgen op Margraten, Henri-Chapelle en Ardennes te vinden. Zijn er nog verzoekjes voor foto's?


Nou heel graag, zou mooi zijn als je een van mijn adoptiegraf wilt maken en naar mij kan doormailen.

Naam: Arthur N. Mac Lellan
Amerikaanse begraafplaats Margraten,
Vak C, Rij 4, Graf 19


vr okt 19, 2007 5:32 pm
-Spitfire-
Bericht 
Staat genoteerd! Nog andere verzoekjes? :D


vr okt 19, 2007 8:07 pm
Dennis N
Bericht 
Nou, ik ga volgende maand zelf, maar een kiekje kan alvst geen kwaad! Dus aub!

Harold W. Trerice
Buried at: Plot H Row 3 Grave 37
Henri-Chapelle American Cemetery


Clarence R. Wisotzkey
Buried at: Plot D Row 10 Grave 53
Henri-Chapelle American Cemetery


vr okt 19, 2007 9:59 pm
Ishirra
Bericht 
Spitfire, wanneer ongeveer ben je in Henri-Chapelle? Ik ga daar namelijk morgen ook naar toe. Moet foto's nemen voor de zus van een van m'n soldaten


vr okt 19, 2007 10:36 pm
-Spitfire-
Bericht 
Rond 1 uur 's middags waarschijnlijk. :wink:


vr okt 19, 2007 10:45 pm
Ishirra
Bericht 
Zal m'n best doen om tegen 1u aanwezig te zijn :mrgreen: Ik ben diegene die op Plot G - 10 - 48 tot 52 foto's aan het nemen is :wink:


vr okt 19, 2007 10:57 pm
-Spitfire-
Bericht 
@Let's Go
Ik heb de foto's voor je, stuur je even een PM'mtje met je e-mailadres zodat ik ze naar je kan toesturen?

@Ishirra
Ik ben je niet tegengekomen. Er liepen wel mensen maar geen idee of jij erbij liep.


zo okt 21, 2007 11:06 am
Ishirra
Bericht 
Ik heb onderweg een klapband gehad. Was er pas rond 14u :roll:
Volgende keer mss beter :wink:


zo okt 21, 2007 1:41 pm
Let's Go
Bericht 
Nadat ik ruim 3 maanden geleden een verzoek tot het opvragen van de IDPF van de door mij geadopteerde soldaat heb opgestuurd had ik vandaag post. Ik denk nog, hee, dat is snel in vergelijking met de berichten die je er soms over hoort. Maar helaas, was alleen een brief dat mijn aanvraag in behandeling is maar dat het ongeveer 20 weken kan duren voor ik de ODPF krijg (als hij er is....)

Helaas, nog even afwachten dus


vr feb 01, 2008 7:39 pm
97Th Division
Bericht 
Klopt het overigens dat alle graven op margraten geadopteerd zijn ? zoiets meen ik laats te hebben gelezen ergens of gehoord.


zo apr 06, 2008 12:37 pm
Bob
Bericht 
Veel graven zijn idd al geadopteerd, maar er zijn er nog wel beschikbaar. Meen iets van 300 nog. Bovendien heb je ook de mogelijkheid om iemand te adopteren de 'missing wall'.

Bob


zo apr 06, 2008 3:59 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 525 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group