Het is nu do maart 28, 2024 2:09 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Adoptie-graven omgeving Groningen 
Auteur Bericht
PrvRudyolthof
Bericht Adoptie-graven omgeving Groningen
hallo!

Ik zag in dit forum dat je dus een graf kunt adopteren. Dit lijkt mij wel wat omdat ik als naoorlogse persoon toch nog wat wil betekenen voor de bevrijders van ons land. Alleen is mij de afstand daarheen wat te ver omdat ik in Groningen woon. Zijn er ook adoptie graven in de buurt van Groningen? Weet iemand dit?

Vriendelijke dank!

[EDIT barry] Topictitel wat verduidelijkt. [/EDIT]


ma nov 14, 2005 8:33 pm
John S.
Bericht 
Volgens mij is het niet mogelijk om op iedere begraafplaats te adopteren. In Margraten is daarvoor een speciale stichting in het leven geroepen. Volgens mij redelijk uniek, al weet ik dat niet zeker.


ma nov 14, 2005 9:27 pm
97Th Division
Bericht 
Ja klopt jumpmaster ik heb het boek kruizen in de wind dat verteld over hoe kerkhof is opgezet en inderdaad voor het adopteren is speciale comite opgericht.Wie wil meer informatie zegt ut maar :lol:


di nov 15, 2005 2:19 pm
John S.
Bericht 
Ik heb zelf 2 graven in Margraten geadopteerd.
Volgens mij is er al een topic hierover geweest met meer info...


di nov 15, 2005 2:47 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Jups, en dat staat hier:
- http://www.tweede-wereldoorlog.nl/forum ... php?t=4310

Laten we het daarom in dit topic, zoals de topictitel al aangeeft, specifiek over de mogelijkheid tot het adopteren van graven in de omgeving van Groningen hebben.


di nov 15, 2005 8:11 pm
Profiel
97Th Division
Bericht 
Ik bedoelde info over comite :wink: maar goed ik denk dat je eens moet zoeken of er begraafplaatsen in de buurt liggen en dan eens navragen en als je niet kunt adopteren kun je misschien het plan voorleggen aan de begraafplaays


zo nov 20, 2005 4:08 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group