Het is nu do maart 28, 2024 1:26 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Adoptie van Charles G. Brinkley 
Auteur Bericht
-Spitfire-
Bericht 
Nadat ik al eerder eens contact had met zijn andere dochter, kreeg ik laatst ook onverwacht een mail van zijn andere dochter :D

Citaat:
Dear Sebastiaan,
My name is Faye Brinkley McManus, sister of Elizabeth (Lib) Holland, and my father was Charles Brinkley. Lib has kept me apprised of your adopting daddy's grave. I just want to say how grateful I am for all that you have done and are doing.
Ostensibly, you are a fine young man who cares about American soldiers. Thanks a million for EVERYTHING!

Faye


Zij heeft het graf nog nooit bezocht, omdat ze niet zo'n fan is van vliegen. Toch sluit ze het niet uit dat ze toch een keer overkomt om het graf te bezoeken.


ma apr 28, 2008 8:46 pm
-Spitfire-
Bericht 
Al meer dan een jaar was ik door de familieleden uitgenodigd om naar de Verenigde Staten te komen en bij hun te verblijven. Deze zomer is het dan zover en zal ik daar iets meer dan twee weken blijven. De dochters van hem plannen ook om het familielid te komen waar ik verblijf, wat meer dan 10 uur rijden voor ze is! Kijk er al naar uit. Hopelijk red ik het aardig met mijn Engels. :lol:

Nog een foto van zijn graf, gemaakt afgelopen zondag:
Afbeelding


di mei 26, 2009 4:43 pm
muncio
Bericht 
Gaaf prachtig om te zien


wo mei 27, 2009 11:46 pm
Jappieyo
Bericht 
Geweldig Sebas!, Misschien leuk als je dit ook op je eigen forum verteld, is toch iets wat je niet iedere dag meemaakt. :wink:


do mei 28, 2009 12:40 pm
-Spitfire-
Bericht 
-Spitfire- schreef:
Charles' vrouw leeft nog. Ze is op dit moment 87.


Afbeelding

Ruby Hazel, vrouw van Charles G. Brinkley, is gisteravond om 20.45 plaatselijke tijd overleden door o.a. een longontsteking. Ze werd 89 jaar.


di okt 27, 2009 7:30 pm
muncio
Bericht 
Rust in vrede.


di okt 27, 2009 10:53 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group