Het is nu do maart 28, 2024 10:08 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Adoptiegraven Henri-Chapelle van Forumleden 
Auteur Bericht
muncio
Bericht 
Zo geen leuk verhaal, maar Caroline of Andy werken daar toch nog wel mag ik hopen.
Ik ga er eerdaags ook heen leuk vooruitzicht om Alvin te treffen :shock: :D


di apr 15, 2008 3:44 pm
RainbowRob
Bericht 
Tot nu toe was Caroline er altijd op zaterdag maar ik denk dat ze nog met vakantie was. Andy heb ik niet zo vaak gezien maar ik neem aan dat hij er ook nog is.


di apr 15, 2008 4:42 pm
muncio
Bericht 
Ik heb Caroline al gesproken en wordt vanuit een nieuwe stichting een adoptie certificaat opgemaakt.
Alleen heeft deze stichting mij nog niet bericht. Een ene meneer Mr. Rossion,
moet je dan hebben.


ma apr 21, 2008 3:45 pm
RainbowRob
Bericht 
Hij heeft een paar dagen nodig maar het komt wel goed.


ma apr 21, 2008 4:09 pm
-Spitfire-
Bericht 
Voor zowel Henri-Chapelle en Ardennes is er een nieuw adoptieprogramma. Dit is door een nieuwe stichting overgenomen. Hoera, het zijn Franstalige. Men kan zich daar aanmelden voor in het Engels: sponsoring of a grave en het NL het peterschap van een graf. :?

Vraag me niet wat het betekent, maar ik heb er nog niet erg veel vertrouwen in op dit moment...


ma apr 21, 2008 4:23 pm
Pieter F
Bericht 
Heeft iemand enig idee of Henri-Chapelle ook bereikbaar is met het Openbaar Vervoer (evt. vanaf Margraten)? Wat betreft ik mij kan herinneren van de ligging van de begraafplaats, ben er drie jaar geleden voor het laatst geweest, vrees ik dat de bereikbaarheid per OV slecht is.


ma apr 21, 2008 4:37 pm
RainbowRob
Bericht 
Ik had een email gestuurd in het engels en antwoord in gebrekkig nederlands.

Pieter het kerkhof is op dit moment lastig bereikbaar door allerlei werkzaamheden in de buurt dus ik zou je niets durven vertellen over de bereikbaarheid. Maar ik denk dat het lastig is. Je moet dan van margraten naar maastricht van maastricht richting eijsden van Eijsden naar voeren en dan verder dus vaak overstappen.


ma apr 21, 2008 4:43 pm
Pieter F
Bericht 
super_rop schreef:
Pieter het kerkhof is op dit moment lastig bereikbaar door allerlei werkzaamheden in de buurt dus ik zou je niets durven vertellen over de bereikbaarheid. Maar ik denk dat het lastig is. Je moet dan van margraten naar maastricht van maastricht richting eijsden van Eijsden naar voeren en dan verder dus vaak overstappen.


Daar was ik al bang voor. Ik zou graag ook op Henri-Chapelle een graf adopteren, maar zolang ik geen auto tot mijn beschikking heb is het gewoon nauwelijks bereikbaar voor mij..


ma apr 21, 2008 4:54 pm
muncio
Bericht 
Vd week om 1.30 uur s nachts uit mijn bed gebeld. Normaal voor noodsituaties oke maar bij geen noodsituaties zou je gvd gvd gvd ^!@*#^!@^$#!@^# roepen. Je kent dat wel vaak van die jolige vrienden en vriendinnen in het weekend maar dit keer was het een speciaal iets.

Roland A Remick welke ik zijn graf op HC heb geadopteerd belde familie mij op. De zuster van Roland haar zoon belde me om me enorm te bedanken.
Nu krijg ik foto s en brieven uit WO II opgestuurd.
Ze waarderen het enorm en dat doet enorm goed. :D

Ik denk dat elke adoptant dat gevoel kent. :)


di dec 02, 2008 11:18 pm
Jappieyo
Bericht 
Yes...helemaal herkenbaar ;)


di dec 09, 2008 1:02 pm
muncio
Bericht 
:D zo blij als een kind ik heb alweer contact gehad.


di dec 09, 2008 1:07 pm
Foes
Bericht 
Gisteren op bezoek geweest bij Joseph E. Williams. Er was op mij na niemand aanwezig op de begraafplaats dus leuk gesprek gehad met Caroline en collega. Ze hebben nog wat informatie opgezocht voor me en wat tips gegeven.
verder viel het me op dat er nu toch her en der wat bloemen lagen, was 2 maanden terug wel anders, toen was mijn bloemetje de enige.


wo dec 24, 2008 5:03 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group