Het is nu di maart 19, 2024 1:16 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Margraten Cemetery 
Auteur Bericht
John S.
Bericht 
Mooie fotoserie Sebastiaan !!


wo mei 07, 2008 8:08 am
Maurice1976
Bericht 
Inderdaad mooie foto's, zal proberen dit weekend de foto's te plaatsen die wij hebben gemaakt.

Hier alvast eentje:

Afbeelding

Sebastiaan, hoe laat was jij op Margraten aanwezig? En was je alleen?
Er liepen nogal wat mensen foto's te maken...

Het zal toch niet zo zijn dat we weer langs elkaar heengelopen zijn zoals op Memorial Day...


wo mei 07, 2008 11:38 am
-Spitfire-
Bericht 
Er waren inderdaad genoeg mensen zaterdag! Men moest langs de toegangsweg parkeren, komt niet vaak voor!. Ik was er met mijn vader en was er tussen 12.00 - 13.00.


wo mei 07, 2008 12:07 pm
Maurice1976
Bericht 
Zullen we elkaar weer misgelopen hebben, ik was er met een vriend om foto's te maken voor het onderzoek van een van mijn adoptiegraven.
Wij waren aanwezig op het kerkhof van 12.00 tot 14.00...


wo mei 07, 2008 12:40 pm
Pieter F
Bericht 
Egbert schreef:
Leuk kader: "Graven geadopteerd door plaatselijke bevolking"... :?

Dat is duidelijk niet dezelfde schrijver geweest als de nieuwsbrief van de adoptiestichting.. :wink:


wo mei 07, 2008 9:07 pm
muncio
Bericht 
Beste mede adoptanten of belangstellenden die op de American War Cemetery vanaf woensdag 22 oktober 2008 komen.
Ik woon 350 km van mijn adoptiegraf op Margraten af. Ik bezoek het een paar keer in het jaar maar ik kan zelf niet in Oktober komen mijn bezoek is in december 2008 weer gepland.

Nu echter wilde ik jullie vragen als iemand op Woensdag 22 oktober of daarna zeg maar t/m zaterdag 26 oktober 2008 op Margraten komt of die voor mij een foto wil maken van het graf pvt Claude E Doty.
Hij is namelijk op 21 oktober jarig en ik laat bloemen uiterlijk op dinsdag 21 oktober bezorgen. De familie wil ik deze foto s toezenden.

Name: Doty Claude E
ASN: 35901621
Unit: 116 INF 29 DIV
Rank: PVT
State: INDIANA
D.O.D.: 20 November 1944
Burial site: Margraten, The Netherlands , place C-19-13

Alvast hartelijk dank
Groeten,
Dennis de Munck
Leeuwarden


do okt 02, 2008 12:50 pm
Pieter F
Bericht 
IK hoop in het tweede gedeelte van mijn weekje herfstvakantie Margraten weer te bezoeken. In dat geval kan ik uiteraard een foto maken. Zodra ik het zeker weet laat ik het weten.


vr okt 03, 2008 8:26 am
muncio
Bericht 
Zou prachtig zijn. Ik heb een foutje aangepast dat je het beste vanaf woensdag 22 oktober een foto met bloemen erop kan maken.
In ieder geval erg bedankt.


vr okt 03, 2008 2:54 pm
Let's Go
Bericht 
Pieter F, zou je tegen die tijd voor mij een foto van een naam op de Muur der Vermisten willen maken?


vr okt 03, 2008 7:12 pm
Pieter F
Bericht 
Uiteraard. Het zal sowieso het tweede deel van de week worden, aangezien ik eerst nog een dag of drie weg ben. Gaat het om de soldaat uit de 106th uit je onderschrift?


za okt 04, 2008 10:58 am
Let's Go
Bericht 
Ja, gaat om Edward W. Schreier inderdaad. Zo mooi zijn als je een foto kunt maken.


za okt 04, 2008 4:34 pm
Pieter F
Bericht 
Wanneer is hij overleden als ik vragen mag?


za okt 04, 2008 11:29 pm
Let's Go
Bericht 
13 april 1945. Ik heb het certificaat net een paar dagen geleden gekregen, en helaas heb ik ook nog geen tijd gehad om een beetje nader onderzoek te doen. Ik weet dus ook niet in welke omgeving zijn eenheid zat ten tijde van zijn overlijden.


zo okt 05, 2008 7:10 pm
Pieter F
Bericht 
In dat geval kan ik je niet helpen met je zoektocht naar informatie. Ik heb contact met een veteraan van de 106th, maar hij werd tijdens het Ardennenoffensief krijgsgevangen gemaakt.


zo okt 05, 2008 8:27 pm
Let's Go
Bericht 
Aha, oke.
Nou toch bedankt!


zo okt 05, 2008 10:27 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group