Het is nu do maart 28, 2024 8:17 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 
Gezocht! Respondenten voor enquete mbt battlefieldtours 
Auteur Bericht
DCL
Bericht Gezocht! Respondenten voor enquete mbt battlefieldtours
http://www.thesistools.com/web/?id=414809

Beste lezer,

Mijn naam is Denise Limburg. Om mijn opleiding, Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs (HTRO) aan de Hogeschool INholland af te ronden ben ik momenteel bezig met het schrijven van mijn afstudeerscriptie. In het kader van deze afstudeerscriptie wordt er een onderzoek verricht.
Het doel van dit onderzoek is om meer inzicht te krijgen in de wensen, behoeften en motieven van battlefieldtoeristen in Nederland om deel te nemen aan een battlefieldtour. Deze enquête dient als basis voor het onderzoeken van de eerdergenoemde kwestie, daarom wil ik u vragen alstublieft deze enquête in te vullen.
De resultaten zullen anoniem worden verwerkt. Daarnaast worden de gegevens enkel gebruikt voor het onderzoek in opdracht van Hogeschool Inholland te Diemen en Battlefield Tours Groningen.

Het invullen van de enquête neemt maximaal 8 minuten van uw tijd in beslag. Bovendien maakt u kans op een bol.com waardebon t.w.v. € 10,-
Bij voorbaat hartelijk dank voor het invullen van de enquête,


Groet,
Denise Limburg
516502@student.inholland.nl



[url]Link: http://www.thesistools.com/web/?id=414809[/url]


vr mei 23, 2014 1:34 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group