Het is nu ma feb 26, 2018 5:14 am

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
[Feedback] Go2War2 filmrecensies 
Auteur Bericht
Hoofdredactie
Kevin

Bericht 
eelcokroos schreef:
een heel goed voorbeeld hiervan is 'Der Untergang'. Hoewel we natuurlijk allemaal weten dat Hitler dood gaat, is het denk niet noodzakelijk om de belangrijkste gebeurtenissen met vermelding van de data te bespreken. ook wordt het einde van de film al verteld. Hierdoor wordt het meer een complete samenvatting van de film en dat hoort mijns inziens niet in een recensie.

Grotendeels met je eens! De recensie staat al een hele tijd op onze lijst om vervangen te worden, want eigenlijk is het geeneens echt een recensie. Oorspronkelijk was het namelijk een preview in de vorm van een zeer vrije vertaling van een Duits persbericht. Helaas zijn we hier nog niet aan toegekomen. Ik wil dus benadrukken dat deze recensie eigenlijk niet volledig voldoet aan onze eisen.

eelcokroos schreef:
De achtergrond informatie en de goed gefundeerde meningen van de recensenten over de films vind ik echter wel heel goed. Ik hoop dat jullie hiermee iets kunnen

Bedankt voor je compliment en met je feedback kan ik zeker wat. Ik moet er gewoon snel eens voor zorgen dat ik een nieuwe recensie schrijf over "Der Untergang"! :wink:

Schrijver van:
* Oorlogszone Zoo - de Berlijnse dierentuin en de Tweede Wereldoorlog
* De boodschapper uit de hel - Kurt Gerstein
* Een rechter in Auschwitz - Konrad Morgen

zo sep 04, 2005 5:32 pm
Profiel WWW
apvm

Bericht 
hoe kom ik aan de film Die Frontschau?

zo jan 01, 2006 4:52 pm
Profiel
patrick k

Bericht 
Ik zou graag een recentie zien van de Duitse film: Operation Valkyrie (ook bekend onder de titel Stauffenberg)
Met in de Hoofdrol ! Sebastian Koch als "Oberst Claus Graf Schenk von Stauffenberg"

Hele lange link

ma jun 19, 2006 8:42 pm
Profiel
Moderator
Auke

Bericht 
Die film is ook al eens op de Nederlandse televisie geweest, een mooie film, alleen zijn er talloze details die niet kloppen. Toch jammer, want volgens mij is het de bedoeling van deze film een gedetailleerd beeld te geven van de gebeurtenissen op die 20e juli. Misschien verschijnt er nog wel eens een recensie over deze film op Go2War2!

ma jun 19, 2006 8:51 pm
Profiel WWW
patrick k

Bericht 
McKenzie break zou ook wel een recentie verdienen.
Een spannende en goede ontsnappingsfilm van Duitse krijgsgevangennen uit een Brits kamp.

wo jul 12, 2006 7:55 pm
Profiel
patrick k

Bericht 
Ik moet eigenlijk zeggen dat ik na het lezen van veel recenties van Sébastien en Kevin tot aanschaf ben over gegaan van veel films. Die ik na het zien van de films uitstekend vind over komen met hun recenties.

Zeker met een van de beste en meest onder gewaarderde films allertijden (vind ik) Merry Christmas Mr Lawrence, waar Sébastien heel goed verwoord waar de film over gaat, wat je kan verwachten, wat er afspeelt, en waar het uiteindelijk over gaat in deze film.
Wat ik zelf heel moeilijk vind om dat in woorden uit te drukken, want dit is een film die je moet voelen en zien.
En Sébastien weet dat heel goed te verwoorden.

Dus bij deze Mijn complimenten aan Sébastien en Kevin voor hun recenties, want dat is niet zo heel makkelijk om dat in woorden uit te drukken, Ik bedoel je kan een verhaal schrijven over de film waar deze over gaat! maar de kunst is om je gevoel wat je bij die film heb in letters uit te drukken.
Dus nogmaals Mijn complimenten aan Sébastien en Kevin.

za jul 15, 2006 9:41 pm
Profiel
Hoofdredactie
Kevin

Bericht 
Bedankt voor je complimenten Patrick. Erg goed om te horen dat je tevreden bent met onze recensies.

Schrijver van:
* Oorlogszone Zoo - de Berlijnse dierentuin en de Tweede Wereldoorlog
* De boodschapper uit de hel - Kurt Gerstein
* Een rechter in Auschwitz - Konrad Morgen

za jul 15, 2006 11:11 pm
Profiel WWW
marloes

Bericht 
Net "Come and see" gezien, indrukwekkend.
Helaas alleen kunnen vinden via ebay in taiwan!
Ik ben het met de recencie eens maar ik denk dat de scenes waar jij en ik moeite mee hebben niet slecht of amateuristisch zijn maar dat het hier een cultuurverschil betreft.
Met andere russische films en series heb ik namelijk hetzelfde, film en tv waar russen aan gewend zijn of beter begrijpen misschien, scenes en grapjes die zij logisch vinden maar die wij raar vinden.
Tenminste dat gevoel had ik erbij en ook bij ander Russisch drama.
Desalnietemin een aanrader.

zo jan 07, 2007 2:21 am
Profiel
painless

Bericht thin red line
je recentie over the thin red line klopt wel ongeveer. maar ik denk dat de meese mensen voor hun plezier naar een film gaan kijken en niet met tegenzin naar een slaapverwekkend kunstwerkje. :wink:

http://www.wo2films.tk

wo jan 24, 2007 4:27 pm
Profiel WWW
painless

Bericht the battle of the bulge
Ik ben het met je conclusie eens, maar dan alleen niet met je beoodeling. Deze film is niet gemaakt als diepzinnig kunstwerkje of of als een geschiedkundig correct verhaal. Het doet wat je er van mag verwachten: een zeer onderhoudende wo2-film (jouw conclusie). en in dat opzicht dus een erg goede film. :D

" Daarom raad ik iedereen aan deze film alléén aan te schaffen als u uit bent op een potje WW2-amusement zonder andere verwachtingen. "

wo jan 24, 2007 4:35 pm
Profiel WWW
wo2-freak

Bericht 
Hallo allemaal,

ik zelf heb een heleboel Tweede Wereldoorlog films en bij de pagina ''film recensies'' op go2war2 ontbreken er een heleboel films, ook heel veel goede films. Als er interesse is stuur ik een lijst met films die onbreken of plaats ik evt wel recensies.

Gr, wo2-freak

wo apr 29, 2009 6:25 pm
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3