Het is nu do mei 24, 2018 12:18 am

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Waar koop ik mijn DVD’s? 
Auteur Bericht
Wessel

Bericht Waar koop ik mijn DVD’s?
Het is ons de laatste tijd opgevallen dat het Film/TV gedeelte op dit forum gedomineerd wordt met vragen over waar men een bepaalde DVD kan vinden. Om iedereen een handje te helpen hebben willen we dit topic gebruiken om een aantal sites op te noemen waar het gros van al deze vragen mee opgelost kunnen worden. We willen hier ook mee voorkomen dat er alleen topics ontstaan waarin gevraagd wordt waar je een bepaalde film kan kopen.

Ik noem hieronder een aantal van de belangrijkste sites waar je eigenlijk alles wel mee kan vinden. Mocht je dit niet genoeg vinden kijk dan onder;
http://www.tweede-wereldoorlog.nl/forum ... php?t=3793

Mocht je nu nog steeds niet weten waar je jouw gezochte DVD kan halen? Vraag het hieronder!

Let op: Topics die vanaf nu geopend worden met alleen de vraag waar de film aangeschaft kan worden, zullen vanaf heden gesloten worden! Stel je vraag dus hier!

Elcheapo.nl
Je kan altijd even beginnen met de prijsvergelijkingsite elcheapo.nl. Deze is te vinden op;
www.elcheapo.nl

Free Record Shop & Van Leest
De reden waarom ik FRS en Van Leest onder dezelfde noemer zet is omdat zij ook exact dezelfde collectie hebben. Het is een vrij grote collectie maar hou er rekening mee dat FRS en Van Leest hun collectie aan het bijschaven zijn en de minder goed verkopende kant van hun collectie afstoten. De meer alternatieve films zul je hier dan ook niet kunnen halen.
www.freerecordshop.nl
www.vanleest.nl

Play
Play.com. Een goedkope site in Engeland waarmee je wel met Creditcard moet betalen. Voordeel hiervan is wel dat je geen verzend kosten hoeft te betalen!! Een goede site met een geweldige collectie. Deze site is dat ook de nummer één site voor elke film verzamelaar.
www.play.com

Amazon
Waarom Amazon? Nou niet omdat ik er ooit iets gekocht heb. Nee ik gebruik deze site om te kijken of een DVD überhaupt wel bestaat. Waarschijnlijk heeft Play.com precies hetzelfde maar Amazon heeft in de loop der jaren de goede naam gekregen dat zij alles wel hebben.
Staat het dan ook niet op deze site? Dan zal de DVD die jij zoekt er waarschijnlijk niet zijn!
www.Amazon.com

za apr 15, 2006 11:06 am
Profiel
Piekes

Bericht 
dunkirk dvd
docu van de bbc
weetiemand waar je deze kunt vinden ?

di mei 02, 2006 5:19 pm
Profiel
Lenny Schrik

Bericht 
Wie documentaires, oorlogsfilms, etc. zoekt moet eens voor de aardigheid bij www.dvd-galaxis.de kijken. Een zeer ruime aanbod aan films/docs. die je bij menig doorgaans bekendere zaak nog nooit hebt gezien!

Len

di mei 02, 2006 5:56 pm
Profiel
Lenny Schrik

Bericht 
Wie documentaires, oorlogsfilms, etc. zoekt moet eens voor de aardigheid bij www.dvd-galaxis.de kijken. Een zeer ruime aanbod aan films/docs. die je bij menig doorgaans bekendere zaak nog nooit hebt gezien!

Len

di mei 09, 2006 9:53 pm
Profiel
Wessel

Bericht 
Ik denk dat we het de eerste keer ook hadden begrepen. Graag niet dubbel posten.

do mei 11, 2006 6:59 pm
Profiel
Warfare7

Bericht 
Piekes schreef:
dunkirk dvd
docu van de bbc
weetiemand waar je deze kunt vinden ?

De gedramatiseerde docu "Dunkirk" van de BBC is te koop in de keten "Boekenvoordeel" met vestigingen in België en Nederland.
De prijs weet ik echter niet.

do mei 11, 2006 7:52 pm
Profiel
FreddyB

Bericht 
ik koop veel van mijn dvd's naast de al eerder genoemden bij een "bijbelwinkel".. zo'n winkel waar je alles kan kopen wat met religie en kerk te maken heeft.
Zij hebben heel veel docu's en films die enigzins verband hebben met de holocaust enzo. Ook hebben ze zo'n beetje alles wat ooit gemaakt is door de EO.
Daarnaast hebben we hier veel van die discountstores.. euroshop, filmdiscount enz.
Ik kijk dus meestal even in de stad en kom vervolgens altijd met iets nieuws thuis, tegen de tijd dat ik daar vandaan alles heb kan ik wel eens op het net gaanzoeken naar andere dingen.

ma aug 14, 2006 9:39 am
Profiel
Sébastien

Bericht 
www.boudisque.nl ,echt een uitzonderlijke webstek met moeilijk te vinden films.

"All human beings are born free and equal in dignity and rights.They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood."

di okt 24, 2006 12:13 pm
Profiel WWW
muncio

Bericht 
Haal meestal bij NL store...

wo okt 25, 2006 11:12 pm
Profiel WWW
Wessel

Bericht 
Ro-Disc is helaas recentelijk failliet gegaan en ik heb hem derhalve uit de lijst gehaald.

wo maart 05, 2008 11:00 am
Profiel
Micha

Bericht 
overal en nergens ... :wink: ligt eraan wat ik tegenkom

do maart 13, 2008 1:02 am
Profiel
wo2-freak

Bericht 
Voor de WO2-Film liefhebber of het nou om Documentaires gaat of om films:

Bij de: Mediamarkt (in bijna ALLE Mediamarkt vestegingen) hebben ze aparte delen voor wo2-films en documentaires. Ze staan ingedeeld met de Western films. Een top collectie van films en docu's over wo2. Maar het allerslimste is: www.bol.com
Online kijken en bestellen. Ze hebben gewoon denk ik alle wo2-films die er zijn :)

di maart 18, 2008 10:55 pm
Profiel
Moderator
Pieter F

Bericht 
wo2-freak schreef:
Ze hebben gewoon denk ik alle wo2-films die er zijn
Dat valt ook wel weer mee. Ze hebben er erg veel, maar niet alles..

wo maart 19, 2008 10:06 am
Profiel WWW
wo2-freak

Bericht 
Daarom denk ik dat ook. Omdat de oorlogsfilms die ze daar nu nog hebben op bol.com, heb ik allemaal al. Wel logisch als je een collectie van 123 Wo2/Wo1 films hebt, dan is er niet zoveel keuze meer.

Ik heb alleen de volende film nog niet denk ik: The Guns Of Navarone + Sea Chease + Memphis Belle

Ik ken ze wel, maar heb ze niet. Op Sea Chease na dan... :cry:

wo maart 19, 2008 10:47 pm
Profiel
Moderator
Pieter F

Bericht 
Die zijn volgens mij wel allebei op Bol te verkrijgen.

do maart 20, 2008 7:56 pm
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende