Het is nu do maart 28, 2024 10:36 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
verplichte tewerkstelling en krijsgevangenschap 
Auteur Bericht
Cedric
Bericht verplichte tewerkstelling en krijsgevangenschap
beste mensen,

ik zit in het laatste jaar van de middelbare school en het is de bedoeling om dan een eindwerk te maken. Het mijne gaat over krijgsgevangenschap en verplichte tewerkstelling tijdens WO II. Ik ben deze twee delen aan het uitwerken. O.a. door het verhaal van een getuige op te schrijven. Nu zit ik met een probleem: ik ben aan het zoeken naar cijfers van het aantal gedeporteerden uit alle landen naar krijgsgevangenenkampen (geen concentratiekampen) in Duitsland. Nu vind ik op het internet alleen maar tabellen terug van het aantal PoW van WO I. En ik heb een tabel nodig van WO II. Weten jullie waar ik deze cijfers kan vinden?

mvg, Cedric


zo dec 27, 2009 6:33 pm
Theo Horsten
Bericht 
Hallo Cedric,

Ik denk dat je HIER de cijfers kunt vinden die je zoekt, in de tabel bijna onderaan.Succes met je werkstuk!

Vriendelijke groet,

Theo Horsten


ma dec 28, 2009 8:47 am
Theo Horsten
Bericht 
Sorry, dubbele plaatsing.


ma dec 28, 2009 8:48 am
Cedric
Bericht 
Beste Theo,

heel erg bedankt voor je opzoekwerk. Weet u ook zo een tabel te vinden voor Belgische PoW's? Want ik woon in Belgiƫ en ik denk dat mijn promotor het zal eisen dat ik dit ook voor Belgiƫ kan duiden.

mvg Cedric


ma dec 28, 2009 11:14 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group